Gjest i.i Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg har en jente i klassen min som er voldsomt fasinert av meg og livet mitt. Hun er 4 år yngre og i begynnelsen av tyveårene. I begynnelsen syntes jeg det var litt søtt men nå begynner det å bli skikkelig plagsomt. Uansett hva jeg gjør eller hvor jeg går så er hun der.En annen ting er at det tydeligvis ligger noe sjalusi bak også for hun kommer med nedsettende kommentarer og små stikk hele tiden. Jeg har forsøkt å svare igjen men hun gir seg ikke og det virker ikke som om hun tar hint heller. De gangene plassen ved siden av meg er ledig er hun veldig kjapp med å sette seg ned og da sitter hun enten å pirker på meg og skal vise meg ditt og datt, eller hun sitter med nesa i arbeidet mitt og følger med som en hauk på hva jeg gjør. Og selvfølgelig kommenterer når hun føler for det, begge deler er situasjoner som gjør det komplett umulig for meg å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Jeg holder på å bli tullete men siden klassemiljøet er såpass nytt vil jeg ikke risikere å gjøre noe for å ødelegge det heller. Jeg forsøker å lukke ørene og overse henne,men når hun følger etter meg HELE TIDEN er det ikke så lett det heller. Hva faen gjør jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå