Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger på gode rense produkter for blandingshud (rens og tonic) som ikke koster all verden? (ca 200 pr stk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Declèor er supert! Kjøpes under 200 lappen per produkt på nett. Declèor er rent og dufter deilig! ;)

Skrevet

Min personlige meining er at Dermalogia er endå bedre enn Declèor. www.lookfantastic.com kjøper du det billigere enn i butikker i Norge. Sjølv bruker eg no Excuviance (litt usikker på skrivemåten no i farta), som er endå bedre enn Dermalogica. Den koster derimot litt meir pga ikkje har funne noke sted som selger det merket på nettet enno. Her i Norge er det derimot billliere trur eg. Betaler cirka 300-350 kr for stor tube. Har prøvet masse forskjellige rensemidler, både dyre og billige merker, og det er absolutt Ex. og Dermalogica som er meiner er best.

Skrevet

Blei glad for det tipset Onyx, heilt til eg så den meldingen her:"We are sorry, but Exuviance and Neostrata brand products cannot be sold or shipped outside the United States, due to various foreign, regulatory and legal considerations."

Skrevet

Huff, det var dumt. Er litt usikker på hvorfor, men virker som noen merker vil ha kontroll/enerett på salg. Regner med Exuviance ikke vil ha konkurranse på salg i Europa, så da er det mulig du bare får kjøpt hos hudpleier?

Gjest Deception
Skrevet

Uansett er ikke Exuviance blant de dyreste, selv hos hudpleier. Jeg mener bestemt at renseproduktene koster under 200 kroner. Dagkremen, for eksempel, kostet 365, og det samme for øyenkremen.

Skrevet

Men lønner det seg å kjøpe frå USA, når må betale så pass i shipping? Om kjem over 200 kr må ein betale toll, og om deler opp shipping må ein betale for fleire forsendelser, og det kosta 9 dollar per shipping. Som Deception skriver, så koster ikkje Excuviance all verden.

Skrevet

Regnet på det, og det lønner seg faktisk. Så tenkte skulle bestille der i frå no, då såg denne meldigen: "*International Customers please note: Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations." Men du seie at du har bestillt der i frå?

Skrevet

Jeg har bestilt fra EDS, men ikke Exuviance. Noen ganger får man bestille produkter med begrensning likevel hvis man registrerer seg, men vet ikke om det gjelder Exuviance. Det kan fint lønne seg å bestille hvis man bestiller så mye at man slipper fra og belager seg på å betale mva.

Skrevet

"Exuviance brand products can not be sold or shipped

outside the United States due to various foreign,

regulatory and legal considerations.

We are sorry for any inconvenience we caused. However,

we have to follow the policies of brand owner."

Regards,

Helen

Customer Service

Beauty Bridge

Fikk jeg tilbake da jeg spurte hvorfor de ikke sendte

Gjest Gjest_Luna_*
Skrevet

Shiseido har utrolig god produkter, både for rens og dagkrem. De er vel ikke de aller dyreste heller. De har de også på strawberrynet

Skrevet
jeg kjøper Exuviance hos beautybridge.com

Det er iallefall blitt sendt mine produkter..

får de vell anart. ;)

Skrevet
Shiseido har utrolig god produkter, både for rens og dagkrem. De er vel ikke de aller dyreste heller. De har de også på strawberrynet

Noen som vet hvor mye disse produktene koster?

Skrevet
jeg kjøper Exuviance hos beautybridge.com

Hvilke produkter kjøpte du da??

Skrevet

Har ikke kjøpt noe enda, men jeg regner med at jeg prøver det fra Shiseido, eller så har jeg litt lyst til å prøve lancome, de har så mange andre bra produkter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...