Gjest Borghild Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg syns Eli Hagen har en nyyyyyyyyydelig hårsveis. Men hvordan få det til? Har prøvd med masse hårspray, men det bare klapper sammen og blir flatt. Jeg spurte frisøren min, men hun visste ikke hvordan man lagde sånn sveis. Så vet dere klokinger noe?
Snuppelura Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Hvis du tuperer håret ditt og har i massevis av hårspray får du sikkert en like lekker hårsveis som Eli Hagen
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Hihi, tenk at det der var classy på 60-tallet da, og fremdeles er. Jeg tenker på Jacqueline Lee Bouvier Kennedy Onassis.
Rexina Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Tror bare det er Eli Hagen kan få til et så fint hår Har lest at hun ikke har klipt håret på utallige år. Så mitt råd er: Aldri klipp håret, aldri style det med glatte produkter, aldri gre det, men tvinn og tupper og rufs og spray det HELE tiden. Da blir du like pen som henne skal du se
Gjest Gerd Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Stikk fingrene i stikkontakten i tillegg til å bruke en god hårsprey med masse hold. Da blir det garantert et bra resultat. Lykke til!
Gjest Advena Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Hvis du tuperer håret ditt og har i massevis av hårspray får du sikkert en like lekker hårsveis som Eli Hagen ← Og itillegg stapper et brød oppi der og tvinner håret rundt, så tenker jeg det blir noenlunde likt.
Gjest Borghild Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Stikk fingrene i stikkontakten i tillegg til å bruke en god hårsprey med masse hold. Da blir det garantert et bra resultat. Lykke til! ← Så tynne fingre har jeg ikke, men funker det med en strikkepinne?
Gjest Gerd Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Vil tro strikkepinnen gjør samme nytten
Gjest Miloine Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Mulig hun har en loff under pisterhåret. Enig med Borghild om at Eli har en nydelig hårfasong - ganske unik ihvertfal
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Herregud, det er jo den skjeve tårnet på toppen av eli hagens hode! Spesielt er det, men her nytter det ikke med brøs skalk. Hun har har sikkert et helt brød og mer til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå