Gå til innhold

50talls/ vintage- inspirert bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du på når jeg sier 50talls/ vintage inspirert tema i bryllup? Jeg trenger ideer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er et blaff i tiden. ALLE vil ha 50-talls stil på tingene nå, men om 10 år kommer du til å døøøøø når du ser de bildene....

;)

Skrevet

Hvis du har tenkt å gjøre det må det gjennomføres til de grader, hvis ikke vil det bli slik den forrige sier at du kommer til å dø når du ser bildene om ti år....

Klassiske tema er bedre, fordi de ikke blekner med årene. Det samme sier jeg om kjoler, buketter, farger og stil ellers... Det er jo helt forferdelig å se bilder fra åtti og nittitallsbryllup!!

Skrevet

Det er forskjell på 50talls-bryllup og 50talls-inspirert-bryllup da! Og som jeg skjønner det er det inspirert trådstarter er ute etter...

Jeg har ikke mange tips egentlig men jeg ser for meg et bryllup utenom "standarden", litt mer uformellt. Enkelt og "rent" - på ingen måte overdådig.

Kanskje knekort kjole til bruden, ikke nødvendigvis hvit. Og tidsriktig kjøretøy synes jeg nesten er et must! :ler:

Skrevet (endret)

Hei :)

Dere kan gjøre som oss, og leie en Jukebox. Det er da ganske 50`talls inspirert. ;)

Eller dennesiden???????

Har sett en flott 50-60`talls brudekjole ett sted også. Skal linke den senere om jeg finner den igjen... ;)

Endret av smulan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...