Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Noen av dere som liker/bruker noen av Kenzo parfymene? Jeg har fått Kenzo Flower Red av kjæresten og er ikke helt sikker på hva jeg synes om duften. Men Kenzo Summer likte jeg å bruke i sommer.
Karamba Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg har den Kenzo parfymen som er formet som et blad, men jeg finner den ikke på nettet lengre. Mulig den har gått ut av sortimentet. Synes den er kjempegod!
Gjest Deception Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Til sommerbruk liker jeg L'Eau par Kenzo. Den er veldig frisk, i retning akvatisk/havluft. Ellers har jeg et elsk-hat-forhold til Kenzo Flower; som oftest gir den meg nyseanfall, men den er god på andre. Kenzo Amour er heller ikke så dum, men ganske anonym.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jeg har deostick i d´ete eller noe sånt (den med blad), og synes den lukter veldig godt. Men den er sjelden å få tak i, har stort sett funnet den i tax free-butikker med års mellomrom. Sist på Gardermoen, faktisk. Dessuten har jeg parfyme i den serien med blått på; det må vel være l´eau. Syns den lukter godt og ikke for kraftig.
Parfumfreek Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Kenzo Flower Red er litt for tung roseduft på meg. Er god, men orker ikke bruke den. D´ete og L'Eau er lette og friske. Jeg tror den nye Kenzo Amour er kommet i 3 forskjellig farger og dufter (stemmer ikke det ..?) Jeg har såvidt prøvd den hvite flaska, virket spennende. Ellers heter den ene hunden min Kenzo, hihi
Gjest Virvel Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Flower er en av yndlingsparfymene mine, men den krever "lufting" før man kler på seg ellers blir den tung.
Amanlis Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Jeg har den Kenzo parfymen som er formet som et blad, men jeg finner den ikke på nettet lengre. Mulig den har gått ut av sortimentet. Synes den er kjempegod! ← Den har ikke gått ut. Jeg kjøpte den i sommer, men den har endret utseende. Den heter D'ete. Den lukter helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå