Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord om noen uker. Har for tiden kjempedårlig selvtillitt på grunn av at jeg har lagt på meg endel. Er ikke tykk, ikke tynn. Har litt lyst på kjørt i knehøyde i litt tykt stoff. Da må jeg vel ha støvletter til? Vil ikke se ut som en dame, men som en ung dame ;) Men hvilken type topp bør jeg ha til? Må dekke magen. Skjorte? Hva utenpå?

Herregud. Dette blir en av de håpløse hva kler jeg trådene, der man ikke vet hva man burde svare. Men prøv? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Kommer jo an på hva du har av tilbehør, f.eks. Selv digger jeg drakter, og kommer nok til å ha på meg det på årets julebord. Drakt, støvletter, og en pen veske. :)

Skrevet

Kanskje ikke så dumt. Kanskje en dress med grovt stoff. Skjorte under?

Skrevet

For min del synes jeg skjorte og drakt/dress ser litt jobbaktig ut. Hva med en topp i stedet? Kanskje en med litt glitter på, siden det er julebord. :)

Skrevet

Enig med greensky, Knekort skjørt med støvletter, og en lekker topp til. Synes selv at glittertopper er flott nå i juletida!

Skrevet

Eller så kan du ha en kjole med litt glitter i/på også en dressjakke over. dette skaper også en helhetlig look da :)

Gjest Deception
Skrevet

Kutt støvlettene til julebordsbruk, og kjøp heller noen tøffe pumps, gjerne i lakk. :)

Skrevet
Kutt støvlettene til julebordsbruk, og kjøp heller noen tøffe pumps, gjerne i lakk. :)

Enig! :Nikke:

Skrevet

Sjølv er eg skeptisk til skjørt i tjukke stoff fordi føler meg tjukkere i det- at stoffet legger nokre ekstra centimeter til. Til julebord ville eg ha valgt pumps om skal ha skjørt. Og absolutt en tøff topp i stedet for drakt- ikkje minst fordi det antagelig kjem til å bli varmt! Mitt personlige valg er ein casual kjole med stilige smykker, og evt støvletter.

Skrevet

Putter ikke valkene mine inn i noen kjole nei ;)

Tror jeg går for drakt jeg.

Skrevet

Definitivt. Lakkpumps er veldig in denne vinteren, og kan rocke/glamme opp selv det enkleste antrekk.

Skrevet

Ja, lakkpumps er kult! Og det finnes jo mange kule fest-topper som er litt flytende og løse over magen. Har også sett noen kule kjoler som er løse øverst, men disse er ganske korte og stramme over rompa (noe som kan være en ulempe for noen og kanskje ikke helt julebord-style).

Gjest Deception
Skrevet
Definitivt. Lakkpumps er veldig in denne vinteren, og kan rocke/glamme opp selv det enkleste antrekk.

Jepp, og det står helt klart øverst på min VIL/MÅ ha liste denne høsten. Helst i rødt. :) Selv om jeg akkurat misser tre julebord pga. timing.

Skrevet

Hihi. Jeg er så sær. Jeg dropper lakkpumpsene jeg. Sist jeg hadde på pumps måtte taximannen dra meg opp fra en busk.

Skrevet

Nei, nei IKKE drakt på julebord hvis du vil se ung voksen ut. Blir kjerringaktig. Strålende med støvletter hvis de er elegante og litt classy. Overdel: gjerne skjortebluse, helst innsvingt i livet - virker nettere og smalere. Hvitt er alltid riktig, og særlig i høst/vinter. Hvis du velger en enkel modell så legg vekt på smykker (finnes masse rimelig på HM). Og belte i livet (trenger ikke være superstramt hvis du er redd for valkene.

Farger: Lilla eller rødt (veldig hot nå) på tilbehør hvis skjørt og overdel har nøytrale farger.

Lykke til!

Skrevet

Hvor på nettet finner man sider med bilder som viser litt kule antrekk? Helst på folk da. Ikke bare et og et plagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...