Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #21 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva er det i JO's oppskrifter som er saa saert, da? Jeg mener av ingredienser som man ikke kan finne paa sitt eget kjokken? Jeg har hans kokebok nr 1 og alle oppskriftene jeg har provd har vaert supre! (jeg lager jo alltid mat litt paa slump, da, folger ikke oppskriften helt slavisk, men bruker de angitte ingrediensene) -har hatt alle ingrediensene fra for ogsaa, saa jeg hadde ingen problemer med det... Ellers bakte en venninne av meg en sjokoladekake etter hans oppskrift her om dagen, og den var helt nydelig! -og vi ble invitert hjem til et vennepar for ikke lenge siden hvor de serverte oss noe kylling i form etter JO's oppskrift, og det var ogsaa veldig godt. Saa jeg lurer da veldig paa hvilken oppskrift du har provd fruenge, du ikke likte?? ps: dessert paien til JO er helt fantastisk!!! Hadde aldri smakt en bedre pai, for jeg fannt hans oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 7. februar 2003 #22 Del Skrevet 7. februar 2003 Og jeg elsker hans reddikk og fenikkelsalat. Den er helt super. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #23 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg laget en slags kyllinggryte fra en av bøkene hans, og den var faktisk tilnærmet vond!!! Hadde brukt masse tid og penger på å løpe rundt i butikker etter ingredienserl, men resultatet var skikkelig skuffende! Tror det avr en slags malaysisk kyllinggryte .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 11. februar 2003 #24 Del Skrevet 11. februar 2003 Er ikke så glad i å kokkelere, men lot meg inspirere en gang av Jamie Oliver. det var en rett av auberginer (bakte) men hvitløk, lime +++++. Det smakte helt grusomt! Holdt på å kaste opp. Mannen min turte ikke si noe før jeg innrømmet at det var usmak, da gikk resten i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 11. februar 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 11. februar 2003 hi, en sånn opplevelse har jeg hatt av de to kyllingrettene jeg har laget fra boken hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken Skrevet 20. februar 2003 #26 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg har begge bøkene til Jaime og er kjempefornøyd med dem. Den ovnstekte kyllingen er jo knallgod da. Syns også programmene hans er bra. JEg har også kjøpt Nigella sin bok, men er ikke så fornøyd med denne. JEg syns kanskje noe av maten jeg har prøvd ut der, har et litt britisk preg over seg. Jeg er ikke så glad i det. JEg likte ikke mandarin kaken en gang. Syns det smakte for mye av skallet, konsistensen var fin , men ikke smaken. Vel, vel smaken er helddigvis forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå