Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 heia. nokon som veit om stadar pensjonat/hotell der ein kan feire nyttår aleine saman med andre som er der aleine? er ny singel og har barnefri da. vil vere et sted alene men uten å vere ensom. håper noen kan hjelpe meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Godt spørsmål! Er ofte alene på nyttårsaften. For meg er det og 17. mai de verste singel-dagene. Jeg koser meg i eget selskap, og prøver å gjøre litt stas på meg selv med god mat og sigar, men på sånne store festivitas dager er det litt stusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Meg over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Samme her. Synes disse dagene er de verste som singel, pluss kanskje påskeaften. Innbiller meg at alle andre har det trivelig med sine hjertens kjære, disker opp og inviterer venner an mass. En nyttår for mange år siden, tok jeg sjansen på en blind date. Han kom hjem til meg etter mange timer på telefon. Vi var enige om at det var kun for å feire nyttår, men det viste seg at vi passet ikke sammen i det hele tatt . Siden han hadde kjørt den lange veien, måtte jeg holde maska resten av kvelden, men gjett om jeg ønsket at jeg var alene likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regina Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 Er ofte alene på nyttårsaften. ← Uff da! Feirer m barn, og venner m barn. Ville invitert venner uten barn også hvis jeg visste de var alene. Men kanskje ikke så attraktivt for folk uten barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Del Skrevet 19. november 2006 Meg over... ← Det kan eg jo prøve!*S* Er ikkje heilt vandt til å vere alene endå, men en gang må jo bi den første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. november 2006 #7 Del Skrevet 19. november 2006 heia. nokon som veit om stadar pensjonat/hotell der ein kan feire nyttår aleine saman med andre som er der aleine? er ny singel og har barnefri da. vil vere et sted alene men uten å vere ensom. håper noen kan hjelpe meg!!! ← Det går jo an å søke på nett etter singleklubber - og om de evnt. har noe opplegg. Går jo an å søke litt på pensjonater/hotell og ringe de og spørre hva slags klientell som pleier å være der nyttår. Finnes foreninger ala http://www.friluftsgruppa.no/mambo/ som ofte har turer. Man må ikke være veldig friluftsinteresert for å være med der men det hjelper jo. Hvis du vet om venner i samme situasjon så kan du jo høre med de om dere skal finne på noe sammen. Enten fest på selve kvelden eller å dra bort noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #8 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg tror det ofte er egen holdning det kommer an på, eller innstilling om du vil. Første året som singel ønsket jeg å være alene. Trengte å tenke og å være alene. Andre gang jeg var alene, orket jeg ikke å gå på fest med mange par. I år vurderer jeg sterkt å gå på en skikkelig fest jeg er invit dert på. Fordi jeg ser at det å sitte alene ikke løser noe. Og din innstilling, trådstarter, er jo både positi og kontaktsøkende! Lykke til! Endret 21. november 2006 av glamourgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå