lillesky Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Vi ringer ikke mye med vår fasttelefon (ab. hos Tele2), men vi er avhengig av fasttelefon. I det siste har jeg tenkt mer på bredbåndstelefon (vi har adsl). Er det noen firmaer som tilbyr både mobilab. og bredbåndstelefoni? Hvilket firma har du gode erfaringer med? Vil det lønne seg sånn prismessig å bytte til bredbåndstelefoni?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Tele2 har vel begge deler. Jeg bruker en underleverandør av Lyse Nett. Veldig fornøyd med det. Ellers kan du jo sjekke www.telepriser.no for å finne den billigste leverandøren for ditt forbruk.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Bakdelen tror jeg er at du ikke kan ringe nødnummer med bredbåndstelefoni. Eller tar jeg feil?
Cata Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Du kan jo se på andre løsninger også (hvis du ikke alt har gjort det). Jeg bruker telefonen lite og endte derfor opp med et Telenor Mini abonnement. Der er fastavgiften forholdsvis lav, mens tellerskritt er desto høyere. Men er enig med gjesten ovenfor i at Telepriser.no er et greit sted å undersøke litt.
Supraspinatus Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Bakdelen tror jeg er at du ikke kan ringe nødnummer med bredbåndstelefoni. Eller tar jeg feil? ← Du kan ringe nødnummer, men de virker ikke hele tiden som jeg har forstått.. forsvinner internett, forsvinner også muligheten til å ringe nødnummer... Samtidig så har jo de fleste mobiltelefon som det er fullstendig mulig å ringe nødnummer med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå