Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Hjelp, jeg skjønner meg overhodet ikke på gutter og må ha litt hjelp til å tolke.. Antagelig bare jeg som er "overhysterisk"... Vel, har en veldig hyggelig fyr i klassen som jeg snakker mye med på skolen men har lite omgang med ellers... Jeg er stille og sjenert av meg og han er stort sett festens midtpunkt. Etter skolen hender det jeg går sammen med ham et stykke "hjemover" (jeg skal ta bussen og det er samme for meg hvilken holdeplass jeg tar den fra) og vi snakker litt... ved 3-4 anledninger de siste 2 månedene har han deretter spurt om jeg vil bli med hjem til ham og SPISE MIDDAG. han vil lage mat til meg.. O_o Aldri opplevd at noen andre enn mora mi har villet lage mat til meg... Er det vanlig å dra på besøk til og spise middag hos vennene sine? uten noe mer planer? jeg blir like forskrekket hver gang og blir bare stående og stamme...
Gjest glamourgirl Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hvor gammel er du? Dette er en vanlig måte å vise at man liker noen på, eller at man vil bli bedre kjent med noen på. Liker du ham, eller har lyst til å bli bedre kjent med ham sier du ja!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Det er mange som liker selskap når de spiser middag, spesielt studenter som akkurat har flyttet for seg selv. Spørs litt på hvor du er fra, men for mange familier er det vanlig å invitere alle innen rekkevidde inn på middag, fordi det er for de en sosial aktivitet. Dessuten er det som glamourgirl sier også et tegn på at han gjerne vil bli mer kjent med deg.
Midna Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 (endret) Det hørtes jo kjempekoselig ut Enig med de over. Han vil nok bli bedre kjent med deg. Du får takke ja nestegang å se hva som skjer (sier ikke at han sikkert er interessert altså, da det er skummelt å trekke sånne slutninger. Men hadde han ikke vært interessert i å bli bedre kjent med deg hadde han nok ikke spurt) Endret 16. november 2006 av Miss Ariel
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Helt enig med de andre her. Si ja takk neste gang du. Du ber ikke folk på middag som du ikke liker Dersom du sier nei takk for mange ganger så slutter han å spørre. Dersom du ikke kan neste gang han spør så si at du skulle gjerne ha gjort det , men du har ikke anledning i dag. Presiser at du gjerne vil gjøre det en annen gang. Dersom han ikke spør flere ganger (fordi du har sagt nei takk alle gangene) så inviterer du ham på middag.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Hm.. oppdatering... Ok, i utgangspunktet vil jeg gjerne bli bedre kjent med ham - som en venn. Hyggelig fyr, men veldig langt ifra min type oppførselsmessig... Mulig jeg kunne falt for ham men sliter med å se for meg oss som et par. (Som sagt, jeg er den stille sjenerte hjemmekjære typen og han er stikk motsatt - det er jo bare nødt til å gå galt..) Anyway.. Var på fest sammen i helga. Jeg var veldig full, han var visstnok ikke det. Snakket nesten ikke sammen om kvelden og han danset vel med omtrent alle andre enn meg... men så plutselig kom han bort og kysset meg O_o og forsvant igjen. Det føles så FEIL. Det er ikke sånn man skal bli sammen med noen uansett og gjør meg liksom enda mer sikker på at det bare er dumt å bli mer kjent med ham... Blæ...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Er poenget at du ikke liker han godt nok til å ha han som kjæreste eller at fremgangsmåten blir feil? Skjønner ikke helt greia.. Han ba deg på middag, (det kunne uansett vært en vennskapelig greie, ikke uvanlig hvis man har flytta hjemmefra) og hvis du skulle blitt sammen med denne gutten måtte vel det være rette måten å gjøre det på? Han kommer bort og kysser deg på fest. Da merker du jo gjerne om du liker han eller ikke! Liker du han, ok, da ville jeg testa det ut (han virker jo ikke totalt useriøs i og med at han inviterte deg hjem etter skolen) liker du han ikke, så må du bare avvise han eller forklare situasjonen..
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Hvis du ikke ser dere to sammen, hva er vitsen med å tenke at du muligens kunne falt for han? Det er ikke sånn at man må ta det som tilbyr seg og gjøre det beste ut av det. Om du mener at dere ikke passer sammen som kjærester, skal du ikke bli sammen med han fordi han vil.
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Du vet jo ikke før du har prøvd, og det virker ikke som om du kjenner ham så godt enda? Jeg ville nå sagt at virker han som en hyggelig fyr skader det da ikke å si ja takk til en middagsinvitasjon. I verste fall blir det ikke noe mer enn det, eller du får deg en ny venn. I beste fall finner du ut at han faktisk er drømmemannen. Livet er kort, nyt det mens du kan!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Uff nei, skjønner godt at dere er forvirret. Det er jeg også... På den ene siden så tror jeg om jeg skal tenke praktisk at det aldri vil bli noe langvarig forhold mellom oss... Litt for store forskjeller... På den andre siden så ER han en veldig hyggelig person, morsom osv.. Veldig populær og alltid midtpunkt så da sier kanskje det seg selv. Vil gjerne bli bedre kjent med ham ja. Og ser forsåvidt ikke bort fra at jeg kunne forelske meg i ham... Det jeg har størst problemer med er vel at jeg overhodet ikke føler at jeg kjenner ham. Å snakke sammen en gang eller to i uka, hovedsaklig om skole, sier meg så veeeldig lite. Exen min og jeg var bestevenner i flere år først og noen andre kjærester har jeg ikke hatt... Ikke har jeg vært på noen date eller noe sånt før heller. Og hva i all verden skal den fyren med MEG? Han hadde iallefall 3 pene små blondiner som klengte verre sist jeg så ham på byen... *begynne å tro jeg har innbilt meg alt sammen* Nei, det er ikke lett Tar gjerne imot innspill men regner ikke med at noen får noe fornuft utav det jeg skriver egentlig...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Bli med han på middag og ta det som det kommer! Kanskje dere blir venner, kanskje noe mer, men ikke stress med det når du ikke vet om han er din type. Dumt å bli betatt og finne ut etterpå at man bare falt for feks utseendet, at man ble smigret eller noe. Selv om han er perfekt er det ikke sikkert han er perfekt for akkurat deg. Eller kanskje han er mer perfekt enn du tror, kanskje han ikke bryr seg om blondinene og at han er populær. Siden du ikke kjenner han ennå må du bli bedre kjent med han for å vite hvordan han er som person. Du taper ingenting på å bli med han!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Du må huske på at ikke alle er ute etter "tre pene små blonder" Noen menn ønsker faktisk noe mer enn kun sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå