Nitha Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Tenkte vi skulle begynne i helga. Gruer meg fælt! Noen som har noen tips? Føler at vesla er den eneste babyen som ikke tar flaske..... fru Nitha
Nitha Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 Snart 8 nåneder. Hqar fått råd om å gi vann på flaske når hun våkner. Drikker ikke av kopp eller glass heller. Fru Nitha
BayliZ Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Hadde det sånn helt til hun var 10 mnd vi. Ikke ville hun ha smokk, ikke flaske, eller kopp. Nå drikker hun vann på flaske om nattet hvis hun våkner. får melk når hun legger seg da. Er 1 år nå. Så jeg vet hvordan du har det, men jeg tok det bare som det kom jeg da, plutselig så tok hun flaska og da ville hun ikke ha pupp noe mer. Og det var jo deilig da, men jammen savner men det litt også :-)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Uvaner, uvaner, uvaner! 8 månter gamle unger klarer seg fint gjennom natta uten å måtte drikke. Sørg for at h*n er mett ved sengetid og regn med litt bråk noen netter. Handler om å trekke ut tia før de får respons, må lære seg at det går an å våkne og at det går an å snu seg og sovne. Lærer ikke det om de får fortsette som de er vant med. Mestre i å manipulere, vettu.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Uvaner, uvaner, uvaner! 8 månter gamle unger klarer seg fint gjennom natta uten å måtte drikke. Sørg for at h*n er mett ved sengetid og regn med litt bråk noen netter. Handler om å trekke ut tia før de får respons, må lære seg at det går an å våkne og at det går an å snu seg og sovne. Lærer ikke det om de får fortsette som de er vant med. Mestre i å manipulere, vettu. ← Uvaner ja, og nå er min gullklomp 18 mnd endelig i ferd med å slutte med nattapupp. Bare ett skrekkeksemplar til gjest her Mvh Dingo:)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Kjøp en god kopp med "tut", så lærer hun snart teken
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Uvaner, uvaner, uvaner! 8 månter gamle unger klarer seg fint gjennom natta uten å måtte drikke. Sørg for at h*n er mett ved sengetid og regn med litt bråk noen netter. Handler om å trekke ut tia før de får respons, må lære seg at det går an å våkne og at det går an å snu seg og sovne. Lærer ikke det om de får fortsette som de er vant med. Mestre i å manipulere, vettu. ← Nemlig. Man må nok bare være hard.
Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 Hvorfor MÅ ungen din ta flaske da? ← Det er nok fordi barnet skal slutte å få brystmelk om natta, og da blir overgangen mykere for barnet og lettere for foreldrene med flaske om natten! Jeg tok den "harde" veien, fra pupp til ingenting. På sikt så er vel det best, men "grusomt" mens det står på
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #11 Skrevet 18. november 2006 Dersom man først går over på flaske og så til ingenting må man avvenne to ganger. Dumt det og.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #12 Skrevet 18. november 2006 Jeg tok den "harde" veien, fra pupp til ingenting. På sikt så er vel det best, men "grusomt" mens det står på ← Det gjorde vi også. Dersom man først går over på flaske og så til ingenting må man avvenne to ganger. Dumt det og. ← Der sa du det, det er bare å utsette et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå