Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 noen som vet om de selger briller uten styrke på nettet?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Det har jeg ikke sett nei. Dvs, ebay har tonnevis med innfatninger, men de har glass med logo på. Vanlig glass koster ikke så mye, men det er tykt og tungt. Dagens briller bruker plast som er mye tynnere og lettere, men som også koster mye mer.
Gjest Borghild Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 (endret) at noen vil se ut som en brilleslange frivillig kan ikke jeg forstå! Endret 17. november 2006 av Borghild
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Såså Borghild. Du må komme over sjokket, ikke bra å være i sjokktilstand.
Rexina Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Noen ser faktisk mye bedre ut med briller enn uten. det kommer helt an på form og farge det vet du Jeg har briller og har sett mange fine briller som gjør at jeg får penere øyne, høyere kinnebein og lengre i ansiktet
Gjest Gerd Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Dette synes jeg er er et hån mot folk som bruker briller. Brillebrukere har tross alt et handikap altså. Det blir nesten det samme som om jeg skulle kjøpt meg rullestol, bare fordi jeg ikke gidder å gå.
Gjest Borghild Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Det var smart, Gerd! Takk for tipset! Flott hest du har forresten!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Nå er jo briller et moteplagg også synes nå jeg. Vil folk bruke briller så versågod! Jeg bruker briller og føler langt i fra at dette er noen hån mot meg.
Gjest Gerd Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Det var smart, Gerd! Takk for tipset! Flott hest du har forresten! ← Litt OT; Takk! Det er nyanskaffelsen min. Han heter forøvrig Lynet
Rexina Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 Litt OT; Takk! Det er nyanskaffelsen min. Han heter forøvrig Lynet ←
linky Skrevet 18. november 2006 #11 Skrevet 18. november 2006 Jeg synes briller er stilig jeg, har tenk å skaffe meg noen lesebriller. men tror ikke JEG hadde følt meg helt komfortabel med å gå med briller ute blant folk, men det er meg. så jeg har linser, men som sagt jeg synes briller et tøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå