Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

forsøkte å bestille på www.colorfulsprinkles.com nå, men den avviser kredittkortopplysningene mine, som jeg vet helt sikkert er riktige. Noen som har hatt samme problem og som vet hva årsaken kan være? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også problemer en gang,men hadde glemt å velge airmail letter post og også glemt å klikke for non us -adresses.

Håper du får det til.

Du kan jo også sende mail til henne med kort nr og bestilling.

Skrevet

Mange som klager på at det ikke går... Jeg får også opp at mine kortopplysninger er feil

Skrevet

Nå fikk jeg det til. Hadde glemt at jeg har registrert Pay Pal-konto, og det gikk å betale via den. Anbefales til dere med problemer, for kredittkort gikk virkelig ikke selv om jeg er bombesikker på at jeg gjorde alt etter boka.

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har også betalt via PayPal, fikk ikke til å betale med kredittkort jeg heller.

Skrevet

Blir alltid så irritert på slike ting - det er så unødvendig. Tenk hvor mye penger de taper på denne feilen.

Jaja, nå venter jeg på prøvene på ID foundation og er spent på om fargene passer meg :hoppe:

Skrevet

Send dem en mail da... tips dem om det, kanskje de fikser det

Skrevet

Hvordan fungerer paypal, og hva koster dette?!

Skrevet (endret)
Hvordan fungerer paypal, og hva koster dette?!

PayPal er en amerikansk banktjeneste på nettet. Den er bygd for at man lett skal kunne overføre penger over internett. Man registrer en PayPal-konto ved å oppgi personlige data som navn, adresse og en epostadresse. Når man har registrert en konto, må man verifisere (bekrefte) kontoen sin. Det vil si å knytte den opp mot en ordentlig bankkonto. Hvis man skal gjennomføre en PayPal-transaksjon, og det ikke er nok penger på PayPal-kontoen, vil PayPal automatisk belaste din bankkonto for å betale. PayPal er en av de mest benyttede betalingsmåtene på nettet.

PayPal har ikke et altfor godt rykte. Det er mange som anklager firmaet for tyveri av penger, og lignende. PayPal forbeholder seg retten til å stenge en brukers konto til enhver tid om det er mistanke om misbruk eller lignende. I så tilfelle beholder PayPal eventuelle penger på kontoen. Stengninger av konti skal ha forekommet uten tilstrekkelig grunn, for eksempel kan man risikere å bli utestengt om man bruker en proxy for å koble til PayPal, og noen andre før har brukt den samme proxy-adressen til å komme til en PayPal-konto som senere har blitt stengt for misbruk eller lignende.

Ytterlige anklager går ut på at PayPal skal ha tømt folks bankkonti før de har stengt eierens PayPal-konto. Det pågår nå flere rettssaker mot firmaet.

PayPal ble grunnlagt i 1998 og ble senere kjøpt opp av eBay.

snippet fra wikipedia

Edit: legger til at det koster ikke noe å registrere seg... dvs det gjorde ikke det da jeg registrerte meg der en gang.. :)

Endret av speedbird
Skrevet

hmm.. hørtest litt skummelt ut.. Men så var det da om det er tryggere med den enn å sende ut kortopplysninger til colorfulsprinkles, selv om jeg har gjort det en gang før.. Alt gikk jo greit da :)

Skrevet

Jeg har ikke hørt om det negative om paypal. Hadde en kamerat før som fikk lønnen sin via paypal. Han jobbet med websider og sånt på internett, og han syntes det var en genial måte for utlendinger å overføre penger til han. Tror ikke han betalte så mye i gebyr å gjøre paypalpengene til norske kroner.

Tror paypal fortsatt opererer med dollar som valuta.. hvis det ikke er slik at man kan velge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...