Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Når det ikke står noe oppsigelsestid i kontrakten. Noen som vet hvor lang den er? Må slutte i jobben av helsemessige årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 1 mnd. fra 1. i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 OK. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Er du kommunalt ansatt? I såfall så er det 14 dager gjensidig oppsigelsesfrist hvis du fortsatt er i prøvetid. Hvis du er fast ansatt ( altså etter 6 mnd prøvetid) så er det 3 måneders oppsigelse. Hvis du er fast ansatt så har du visse rettigheter hvis du ikke kan gjøre jobben din av helsemessige årsaker.. Har du pratet med dem angående muligheter for en annen jobb som du kan utføre innen samme bransje? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det er kommunalt. Jeg har arbeidskontrakt på 3 mnd om gangen. Har hatt det siden vår. Går ut på nyåret. Altså, ikke fast ansatt. Det er ikke noe annet å gjøre der opp, som ikke belaster rygg og hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #6 Del Skrevet 17. november 2006 Lederen på jobben var litt usikker, så hun skulle sjekke dette opp for meg. Hun trodde det kunne være litt annerledes, sår jeg måtte slutte pga helsemessige årsaker. Vanligvis er det 1 mnd fra den dagen du sier opp, så sant det ikke var en fast stilling. Det var det hun fant ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå