Phoe Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg trenger flere. :-D Men finner sjelden noe jeg faller for. Jeg vil ha saggestil på den, men helst ikke skrittet fullt så langt ned som på ''vanlige'' saggebukser. Kan sitte litt strammere over rumpa, og være vid ellers. Vel, skikkelig sag er bedre enn slim fit-greier. Noen forslag til modeller jeg kan prøve? Endret 16. november 2006 av Phoe
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 (endret) Hva med en saggete skinny modell? Jeg er veldig glad i den smale saggebuksen i Blue-serien til Levi's. Modellen heter 5005 Skinny. Kjøp et par størrelser større enn du ville brukt ellers, så er den dødsstilig. Pris 1399,- *edit* Glemte å si at den er laget for å sagge, slik at du aldri vil få rørlegger-rumpesprekk eller andre ekle ting. Endret 16. november 2006 av Deception
Gjest Saramia Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Sagging er jo ut for hundre år siden...
Phoe Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 Hva med en saggete skinny modell? Jeg er veldig glad i den smale saggebuksen i Blue-serien til Levi's. Modellen heter 5005 Skinny. Kjøp et par størrelser større enn du ville brukt ellers, så er den dødsstilig. Pris 1399,- *edit* Glemte å si at den er laget for å sagge, slik at du aldri vil få rørlegger-rumpesprekk eller andre ekle ting. ← Hmm, hvordan blir det med skinny modell? Jeg ser det ikke helt for meg?
Phoe Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Sagging er jo ut for hundre år siden... ← Ikke hvis man har det som stil, og ikke bare følger moten.
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Hmm, hvordan blir det med skinny modell? Jeg ser det ikke helt for meg? ← Det er kult, men bør kombineres med feminint tilbehør (gjerne høye hæler), ellers blir det litt guttete. Den modellen har for øvrig veldig stilige baklommer, og den vasken jeg har den i, er mørk grå/litt utvasket svart med hvite sømmer. Men kjøp den et par-tre størrelser større enn normalt. Det er en unisex-modell, og egentlig ganske tight. Jeg kjøpte min tre størrelser større enn min vanlige størrelse, og er kjempefornøyd.
Phoe Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Det er kult, men bør kombineres med feminint tilbehør (gjerne høye hæler), ellers blir det litt guttete. Den modellen har for øvrig veldig stilige baklommer, og den vasken jeg har den i, er mørk grå/litt utvasket svart med hvite sømmer. Men kjøp den et par-tre størrelser større enn normalt. Det er en unisex-modell, og egentlig ganske tight. Jeg kjøpte min tre størrelser større enn min vanlige størrelse, og er kjempefornøyd. ← Blir den ikke veldig vid i livet hvis du kjøper den så mye større enn normalt? Jeg må ha den vid, men i bena, ikke i livet... Skal prøve å søke på den for å finne et bilde. Jeg er jo litt treig, tydeligvis.
Phoe Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 Jeg fant ingenting, men jeg skal ut og prøve i morgen, så kanskje jeg snubler over dem der. Flere forslag mottas med takk - jeg skal fortrinnsvis ha flate sko til.
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Blir den ikke veldig vid i livet hvis du kjøper den så mye større enn normalt? Jeg må ha den vid, men i bena, ikke i livet... Skal prøve å søke på den for å finne et bilde. Jeg er jo litt treig, tydeligvis. ← Nei, merkelig nok er den ikke spesielt vid i livet (og jeg er smal både i livet og over hoftene), og ifølge jenta i butikken er de i tillegg små i størrelsene. Men jeg vil tro at den modellen muligens passer best hvis du ikke har altfor utpregede kvinnelige hofter, altså bedre til ganske rette figurer. Prøv å gå inn på en av Levi's sine sider, velg collections, og blue line (eller noe slikt). Der burde du finne den. Men den er altså finere på jenter enn på gutter, synes jeg.
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Eventuelt Replay Electra (men den er jo litt gammelt nytt), eller en av modellene til Levi's Engineered Jeans.
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Du finner den modellen hos Levis
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Du finner den modellen hos Levis ← ...som nok glatt vinner prisen for verste, mest uoversiktlige nettside. Hvorfor må nettsidene til jeansmerkene alltid være så fulle av flash og %&$/&((/)/=-skap. ?
Phoe Skrevet 16. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2006 Ja, jeg fant den ikke der... Mulig de har gjem den et lurt sted. Men jeg har runde hofter, så da er den kanskje ikke så aktuell likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå