Gå til innhold

Skulle egentlig hatt mens i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjenner ikke noe til den...... :klø: Fikk litt ømme brystvorter for ca 5 dager siden (beklager detaljene), men d begynner å gi seg nå. Har ingen murring som jeg pleier å ha heller

Tør ikke å håpe på noe. Har blitt skuffa før.

Ville bare si d, jeg..... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har det gått?

Oppdatter oss da vel.....

Skrevet (endret)

Her er en oppdatering: ;)

Ingen mens foreløpig.... skal sies at jeg har hatt uregelmessig mens så den kan jo komme, men i det siste har den vært mer forutsigbar en før. Jeg har begynt å få litt ømme bryster.....hmmm....

(må ikke ha forhåpninger :klaske: , må ikke ha forhåpninger :klaske: , må ikke ha forhåpninger :klaske: )

Endret av Elle_liten
Gjest Gjest_Elle_liten_*
Skrevet

Ny oppdatering: (beklager at jeg ikke er logget inn)

tok en test nå etter jobb. NEGATIV............... :sur::grine:

Har ikke vært på toalettet siden i morges, så regner m at det blir d samme som morgenurin......

Har fortsatt ømme bryster, så da kommer vel mensen snart. Dette er ikke gøy!!! :sinna::frustrert:

Skrevet

Synd! Det er vel ikke annet å gjøre enn å se fram mot ny pp. Selv om det er ufattelig kjipt. :klem:

Skrevet

Fortsetter med litt oppdatering (lette meg for litt frustrasjon)....

De som blir lei av meg får unnskylde. :sjenert:

Fortsatt ingen mens. Har hatt litt murringer i går kveld og trodde at mensen skulle komme i dag, men: nei. Kjente noe i formiddag, men ingenting etter det.

Lurer på hva som skjer..... Hvor seint kan man teste positivt??

(håpe, håpe, håpe)

Skrevet

man tester vel positivt hele gravideten..

men du tenker kanskje på hvor seint en test kan slå ut for første gang? tja.. har hørt om noen som gikk 12 uker og fikk ikke postivt test før det.. men om det er noe sannhet i det vet jeg ikke

Skrevet
men du tenker kanskje på hvor seint en test kan slå ut for første gang?

Det var det jeg mente, ja. Synes også at 12 uker hørtes mye ut, men jeg er jo ingen ekspert. Lurer bare på om jeg kan være gravid, selv om det ikke vises på testen (4 dager etter IKM).

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vent en uke og ta en ny test da, hvis du ikke har fått mensen. Vet det er vanskelig å vente ;) Men for noen tar det lang tid før hcg-nivået er høyt nok.

Skrevet
Lurer på hva som skjer..... Hvor seint kan man teste positivt??

(håpe, håpe, håpe)

Jeg vet egentlig ikke, men en venninne av meg tok 3 tester og alle var negative.

Den siste tok hun da hun var 11 uker på vei tror jeg.

Gikk til legen for å finne ut hva som gjøre at hun var ute av form (siden hun ikke var gravid), men DA ble testen hos legen klart positiv. 6 mnd etter fikk hun en skjønn jente.

Så det KAN hende du er gravid selv om testen er negativ, så et lite håp er det :)

Skrevet

Føler med deg, testet negativt idag, jeg og.... Uff, hadde håpet så fælt :( Ja, ja, bare å " øve" videre.... Bedre lykke neste gang!

Skrevet

Mensen kom i dag..... :grine::sur:

Får vel legge meg inn på IKM-lista igjen da..... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...