Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen oppskrift på en god og lettlaget kyllingsuppe som er perfekt til kalde vinterdager og halsvondt?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar opp denne igjen jeg :)

Skrevet

Takk :) Har lett litt rundt ja, men finner ikke den ultimate suppen ;)

Ser for meg en slags amerikansk kyllingsuppe som ikke er kremet, ikke inneholder altfor snodige ingredienser eller krydder jeg ikke liker (f.eks karri og ingefær), som en noenlunde sunn og som ikke er kjedelig i smaken...

Skrevet (endret)

Hva med denne f.eks?

Og så fant jeg en med spaghetti som også så ganske enkel ut, her :)

Endret av NullHull
Skrevet

Jeg koker en hel kylling i 3-4 l vann for to timer. Så tilsetter jeg kyllingboullion (så mye pakke angir til 3-4 liter vann) og så er det bare å bruke fantasien. Jeg liker litt tyke supper så jeg tilsetter en del spagetti, mais, potetbåter, purre, erter, gulrot, sopp, løk m.m

Smaker til med salt, svartpepper, ketjap manis (soyasaus), litt oregano og rosemarin men også med denne delen er det bare å bruke smakesansen og fantasien;)

Skrevet

Har en genial en med koksomelk chili og sitrongress, den er frisk og fin. Tar ca 30 minutter med kyllingfilet eller lårkjøtt.

Har glemt USB pennen min hjemme i dag, men kan legge den ut i kveld hvis du er interessert.

Skrevet

Hadda faktisk lagt ut oppskriften i denne tråden :)

Denne suppa er bare supergod.

Skrevet
:kyss: Tusen takk til alle som har svart meg, blir nok noen gode middager framover nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...