Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Msn på maskin har konka Jeg skal prøve å forklare hva som har skjedd: Jeg skrudde på pc'n og da pleier msn å logge seg på automatisk, men det skjedde ikke denne gangen. Jeg forsøkte å skrive inn mailadr og passord, men dette gikk ikke. Da jeg tastet det inn dukket bokstavene opp ca 10-20 sekunder etter de var tastet (for en formulering ). Selv om det til slutt dukket opp ville den ikke logge seg på. Jeg fikk beskjed om at tjenesten ikke er tilgjengelig og bla bla... Jeg har opplevd dette en gang før og da var det bare å slette et par tulleprogrammer og så var det i gang igjen. Men dette går ikke nå. Ting jeg har prøvd: - slått av og på maskinen - slettet en del tulleproggrammer - slettet og reinstallert msn Men ingenting av dette hjelper Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Prøv og scan maskinen din for spyare/adware og virus dersom du ikke allerede har gjort det. Opplver du treghet ellers på maskinen - f.eks. om du skriver i Word, eller er det kun msn?
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Har scanna, var en del som blei sletta. Kun msn som er problemet
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 (endret) Forresten, når du nevner det så småfuska word litt når jeg dreiv med en oppgave. Plutselig låste hele word seg så seg jeg måtte trykke ctrl alt del. Når jeg da åpna dokumentet igjen var bare deler av det redda, resten var sletta. Hadde helt glemt det jeg. Det skjedde flere ganger. Endret 16. november 2006 av Lamadama
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Så mange som har titta her, men ingen som kan hjelpe??
Lenemor Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Har hatt problemer med å logge meg inn på hotmailen min i dag. Skulle lese en mail men kom ikke inn. Ei venninne hadde samme problem. Sammenheng?
juliannae Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Det sto på vg i dag at msn hadde hatt problemer, men de holdt på å fikse problemet. Tror det eneste som hjelper er å smøre seg med tålamod
Little sister Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Jeg hadde også problemer med å logge på msn i dag, men fikk det til etter en stund. Sikkert bare et midlertidig problem.
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Oida Har jeg ordna med alt detta uten at jeg hadde trengt det ...
juliannae Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Oida Har jeg ordna med alt detta uten at jeg hadde trengt det ... ← det er nok en sjanse for det! virker det nå?
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 det er nok en sjanse for det! virker det nå? ← Har ikke virka siden i går ettermiddag så tror faktisk det er no gæli med maskina mi.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Spør gutta inne på Hardware forumet og. Mange lyse hoder der.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 Jeg har akkurat samme problem! Og det gjelder bare maskinen min. På samboeren min sin får vi logget på, men ikke på min maskin.
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 Nå har jeg fått fiksa det faktisk Jeg tilbakestilte hele maskinen til 13. og da funker det helt fint igjen
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #15 Skrevet 18. november 2006 Snakk om kortvarig glede, nå har nøyaktig det samma skjedd igjen.. Kan jo ikke tilbakestille pc'en hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå