Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal bestille fra Alternative beauty, (redken all soft) men ser ingen info om sending utenfor USA. Noen som har bestilt derfra som vet hva jeg må gjøre? Tuuusen takk til den som gidder svare!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj såpass! Så dette er en "vanlig" metode? Bare det kommer frem.. Og når det gjelder toll, kommer frakt med i total-pris? Eller er det kun varene en kjøper?

Og takk igjen!

Skrevet

jeg gjør også som karamba.

Lar shipping stå som den er ..billig 4 dollar tror jeg.

tar ca 3 uker da.

Vis du holder deg til under 200 kr uten frakt går jo det greit.

Jeg fikk shampoo,balsam,og kur for 180 kr tror jeg.lavere dollar da.

Skrevet

Da bestiller jeg! får shampo, balsam og kur for 195,60 nå...:)

Skrevet

får håpe ikke dollaren stiger denne uka.. :blunke:

Skrevet

Ja, huff.. Har ikke mye å gå på! Men satser på kursen holder seg stabil littegrann;)

Skrevet
Oj såpass! Så dette er en "vanlig" metode? Bare det kommer frem.. Og når det gjelder toll, kommer frakt med i total-pris? Eller er det kun varene en kjøper?

Frakt kommer ikke med i totalprisen, nei.

Skrevet

Ja, det er utrolig billig. Kommer ikke til å bestille Redken produkter fra LF mer.

Eneste minuset med Alternative Beauty er at det tar lengre tid før en får varene, men jeg synes det er verdt med tanke på hvor mye en sparer. Det er jo bare å bestille i god tid før en går tom... :)

Skrevet

Enig! LF ble jo plutselig dyrere, og forståelig nok må også de følge lover og regler.. Men det er jo null problem å betille litt på forhånd! Haster det veldig med et produkt kan en alltids falle tilbake på LF for en gang. Nei, dette virker bra! Spent på hvordan det går nå da, med bestillingen min:) Tre ulers tid passer perfekt, da er nok hårkuren ganske tom.. (Synd de ikke selger soft ends.)

Skrevet

Takk for tipset. Nå har jeg bestilt også. Ble småsprø av å prøve å holde meg under 200,- på LF... Jeg fikk fatisk kjøpt 3 ting til rundt 180 kroner! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...