Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2003 #1 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har en gammel pc.. hehe bruker windows 95.. oki nok om det.. men alså på visse ting får jeg beskjed om "du støtter ikke jaja".. feks. hvis jeg skal inn på chatten her. Jeg var jo så lur og skulle laste ned dette "java" greiene.. hehe men fant jo fort ut at det var ikke en liten ting,men en million forskjellige og velge mellom!! Så sitter her ennå 1 år etter forsøket Noen som vet nøyaktig hva jeg ser etter ?? Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 2. februar 2003 #2 Del Skrevet 2. februar 2003 Gå til http://www.microsoft.com/ og velg "Windows update" på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 2. februar 2003 #3 Del Skrevet 2. februar 2003 Evt til http://java.sun.com/j2se/1.4.1/download.html og hent ned JRE-versjonen for Windows. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #4 Del Skrevet 5. februar 2003 takker for hjelpen.. men har fremdeles ikke fått det til.. :oops: Sjønner ikke hva jeg skal laste ned hehe.. grønn.. ja meg det.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 5. februar 2003 #5 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvis du har brukt windows update så les videre: Hvis du ikke har kjørt oppdateringer på flere år så installer alt! Windows update finn selv hva som må installeres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #6 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei Ola og takk for hjelp Jeg har fått tak i updates.. men trenger nok noe mer,da jeg fremdeles ikke kommer inn på visse ting.. må ha java hehe.. jeg gir opp Go helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #7 Del Skrevet 8. februar 2003 http://java.sun.com/j2se/1.4.1/download.html prøv denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #8 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har vært inne på den siden og lasta ned JRE .. men den ble ikke anbefalt og innstalere siden jeg har windows 95.. så jeg er fremdeles like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #9 Del Skrevet 10. februar 2003 Skaff deg en Windows 2000 cd og installer denne. Win 95 er forhistorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #10 Del Skrevet 11. februar 2003 hadde jeg hatt mye penger skulle jeg kjøpt en ny og myye bedre pc.. men der jeg er i dag er en dårlig pc bedre enn ingen pc maskinen er får dårlig/liten til og ha noe særlig bedre enn 95 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 11. februar 2003 #11 Del Skrevet 11. februar 2003 Forståeleg at du held deg til '95 då. Men eg kom på ein idé: Kanskje du kan laste ned Opera med java? At du får med ein nettlesar på kjøpet er ikkje så dumt - Opera er bra den :-) ( www.opera.com ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå