Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg gikk på folkehøgskole i fjord, og der var det en gutt jeg ble så betatt/forelsket i, men jeg kunne ikke gjør noe med det, fordi jeg hadde kjæreste, og jeg mente at det var han jeg ville ha. Jeg har ikke sett han siden i mai- da vi sluttet på skolen, men han er i mine tanker fremdeles, over et halvt år etter! Vet ikke hva det er, har ingen kontakt med han bortsett fra at jeg stikker innom profilsiden hans på diverse sjekkesider, og noen ganger legger igjen en liden lyd.. Får svar noenganger.. Jeg drømmer veldig mye om han for tiden, tidligere har jeg bare drømt at jeg var forelsket i han, ville så gjerne gå bort og prate med han, men nå i natt drømte jeg at jeg var på en gjenforeningsfest med skolen og at han var der, og at vi elsket! Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg lurer på om jeg har følelser for han fortsatt.. Selv om jeg bor med kjæresten min.. Føles litt feil kan du si.. Vet ikke om han er interessert nå, men tror han var det når vi gikk på skolen sammen, siden han hele tiden så mye på meg osv.. Dessuten så bor han i Bergen og jeg i Oslo, så er langt av gårde.. Håper bare noen kan svare meg på denne meldingen, er litt frustrert
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Du stiller jo ikke noe spørsmål her, du bare kommer med en del faktaopplysninger! Så det er jo ikke noe å svare på heller!!! Men gjør det som virker å være mest fornuftig du... Det er å gjøre det slutt med kjæresten din, for det virker ikke som at det faktisk er han du vil ha lenger... Så tar du kontakt med han du egentlig vil ha... Vil han ha deg, ja, så har du fått deg en ny kjæreste - hvis ikke, så får du "gå på leting" videre....
Gjest graceland Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg er ikke helt sikker på om du kan få han du er forelsket i, men du burde ihvertfall gjøre det slutt med han du er sammen med nå. Det blir ikke rettferdig for noen av dere at du ikke er interessert i ham lenger.
SW20 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Du stiller jo ikke noe spørsmål her, du bare kommer med en del faktaopplysninger! Så det er jo ikke noe å svare på heller!!! ← Hahaha så bra Beste innlegget på lenge...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 hehe, trådstarter her, stilte vel ingen spm, men håpte på at noen kunne svare, tenker mer på drømmen da, om den har noen betydning for hva jeg føler for han?
SW20 Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 hehe, trådstarter her, stilte vel ingen spm, men håpte på at noen kunne svare, tenker mer på drømmen da, om den har noen betydning for hva jeg føler for han? ← Niks. Fantasier er fantasier. Men kanskje du begynner å kjede deg litt i forholdet og lengter tilbake til forelskelsen og det som var spennende? Tror det er mange som får den følelsen etterhvert. Sikkert derfor så mange er utro også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå