Vannkvinne Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Er det noen mote-kyndige der ute som kan oppdatere meg på utviklingen i jeans-mote her til lands. Har vært på byferie i strøk lenger sør, og der ser det ut til at bootcut-jeans igjen er i ferd med å erobre arenaen (på bekostning av drainpipes), og at denne (etter mitt syn) kjedelige moten med buksa oppi støvlettene, vil bli mindre populær. Er utviklingen det samme her hjemme??
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg har også den følelsen at drainpipes er på vei ut og støvletter-utenpå-buksa-moten også. Den har jo vært i et par år nå så det er vel på tide med noe nytt kanskje. Har ofte følelsen av at Zara holder seg ganske oppdaterte på hva som til enhver tid er in siden de produserer nye ting hele tiden og da jeg var på Zara for et par uker siden hadde de mest bootcutjeans. Og bra er det for jeg er bare 160 høy og føler at jeg ser lengre ut med den type jeans enn den smale typen. Og når det gjelder støvlettene utenpå buksa så føler jeg at du skal være ganske smal over rumpa for å bruke det og at ikke jeg er det (str 28, 29 (38)), ser veldig rart ut når rumpa/hofter er bredere enn støvlettene, synes jeg på meg selv. Men vil ikke ha pepper for mine meninger folkens (pleier å være sånn herinne), dette er mitt syn på hva jeg ikke kler...
Miracl3 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Og når det gjelder støvlettene utenpå buksa så føler jeg at du skal være ganske smal over rumpa for å bruke det og at ikke jeg er det (str 28, 29 (38)), ser veldig rart ut når rumpa/hofter er bredere enn støvlettene, synes jeg på meg selv. Men vil ikke ha pepper for mine meninger folkens (pleier å være sånn herinne), dette er mitt syn på hva jeg ikke kler... ← Enig
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jeg mener å ha lest at jeans med såkalte sigarettbein er up and coming. Dette er jeans som har rette, smale bein, men ikke så ettersittende som drainpipes. Samtidig er Kate Moss blitt observert som tilskuer på en motevisning iført jeans med det jeg ville kalt sleng.... Så egentlig tror jeg at "anything goes". For min egen del foretrekker jeg smalere jeans, helst med rette bein; bootcut har aldri vært min ting.
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Enig med gjest. Og det er heller ikke pent hvis man er hjulbeint!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg tror også at "alt er lov", og har også lagt merke til at jeansene i butikken har blitt videre. Når det gjelder buksa nedi eller utenpå støvlettene så er vel dette en smakssak. Selv bruker jeg som oftest buksa nedi ankelstøvletter og over vanlige støvletter. Og jeg er veldig uenig i at jenter som bruker str. 28/29 og 38 ikke kan ha buksa nedi støvlettene fordi de er for brei over baken!
Quirky Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Den største tendensen er vel at midjen kryper oppover. Jeans som "tube" fra Acne, i skikkelig 70-talls stil, er veldig in. Jeg beholder drainpipsene mine en god stund til, men gleder meg til jeans med sigarettben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå