Gå til innhold

kaptein sabeltann mødre og fedre!

Anbefalte innlegg

Hei har en sønn på snart 4 år som digger kaptein sabeltann, er du i samme båt som meg eller! nå har det seg sånn at det var mulig å kjøpe en kiste fra sabeltannsverden en gang, men har nå gått ut av produksjon, jeg har nå vært og spurt om de kan produsere den på nytt igjen, hvilket sjefen skulle ta opp på møte neste uke, så jeg lurer på : tror du flere barn hadde vært interessert i det? er lei av at smykke skrinet mitt blir brukt som skatte kiste..... :ler:

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/238394-kaptein-sabeltann-m%C3%B8dre-og-fedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini'n har dilla på Sabeltann, men tviler på at jeg hadde kjøpt "ekte" sabeltann kiste. Regner med at den er mye dyrere enn å male en vanlig trekiste fra f.eks Ikea.

Og det er så mye kulere med en kiste som ingen andre har som mor har lagt litt sjel og arbeid i :)

Men så liker ikke jeg sabeltann heller.....

En annen mulighet er å se på finn.no etter noen som selger sin

Endret av Ionaa

Annonse

Jeg tror ikke sabeltann kister hadde blitt upopulære om de hadde blitt tilgjengelige i lekebutikker..... ungen hadde garantert ville hatt en sånn-

Ja, det tror jeg også. Men mine barn får ikke allt de vil ha, spessiellt ikke når det er snakk om noe som er (sansynligvis) overpriset fordi det er en merkevare. Det er jo snakk om små barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...