Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lucky_*
Skrevet

Har møtt en mann som bor på den andre kanten av landet og vi har bare vært sammen et par kvelder. Har også snakket på telefonen og skrevet masse sms og har snakket om å møtes. Han har ikke tatt initiativ til møtet men sagt at han vil møte meg, så nå har jeg bedt ham om å komme hit neste helg, men sagt at han må bestille seg hotellrom... Han har sagt at han kommer. Virker dette kjipt av meg? Tør ikke å ha han hjemme hos meg en hel helg ennå, i tilfelle kjemien ikke er der og alt føles feil. Bør jeg tilby meg å spielse på rommet? Han har god råd, tjener sikkert dobbelt så mye som meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke hatt han hjem med det første heller... Kan jo eventuelt avbestille rommet andre natta dersom ting går bra!

Skjønner tanken din angående spleising, men nei, synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det, iallefall ikke så lenge du vet han klarer av det selv...

Du kan jo si det til han når han kommer at du synes det var litt kjipt å sende han på hotell, samt at han måtte betale det selv - men at du følte det tryggest!

Jeg tror nesten du scorer mer på det enn å i utgangspunktet dra han med rett hjem!

Lykke til!

Gjest gjest_Im lucky too
Skrevet

er i samme situasjon som deg jeg...bare at jeg kanskje i impulsiven har invitert ham til å bo hos meg....det blir jo spennende å se

Skrevet

Er han en oppegående mann så skjønner han hvorfor han må bestille hotellrom. Du skriver at han har god økonomi. Han velger jo selv om han vil komme eller ikke. La ham betale reise og hotell så kan du invitere ham på middag/frokost/lunch.

Dersom jeg var i samme situasjon og mannen hadde blitt sur fordi han ikke fikk bo hos meg, så hadde jeg droppet hele mannen. Det å treffe noen fra nettet er både vågalt og spennende. Det er viktig å ha med seg hodet og sunn fornuft. Det finnes mennesker på nett som ikke er helt gode. Her er et godt eksempel. De hadde bare bare vært sammen et par måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...