Gå til innhold

Anbefal meg en tørketrommel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal endelig få oss tørketrommel! :hoppe:

Noen som kan anbefale meg en?

Vi må vel ha kondens-trommel, vel? (Får man noe annet i dag?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en AEG 57810 - da er du kvitt alle unødvendige problemer som følger med andre maskiner! Og du får en utrolig pålitelig og god maskin som varer og varer og varer.....

Skrevet

Bosch WTL 6101. Har hatt den i mellom 3 og 4 år. Kosta ikke allverden, men har ikke hatt et eneste problem med den. Enkel og god i bruk. Trenger ikke alltid kjøpe det dyreste, mange sverger til Miele, med den begrunnelse at den varer i 20 år. Men tenk på all den nye teknologien du da går glipp av!

Skrevet
Trenger ikke alltid kjøpe det dyreste, mange sverger til Miele, med den begrunnelse at den varer i 20 år. Men tenk på all den nye teknologien du da går glipp av!

Jeg har arvet en Miele tørketrommel. Den er nøyaktig 30 år gammel og går så det suser. Den bråker riktignok en del, men går gjør den altså.

Min Miele oppvaskmaskin, også produsert i 1976, tok kvelden i fjor, 29 år gammel.

Så den dagen jeg skal ha noe nytt ønsker jeg meg Miele. :hjerter_rundt:

Skrevet

Takk for innspill...

Tror det blir AEG - har googlet litt og kjekket med slekt og venner... dessuten er jeg veldig fornøyd med oppvaskmaskin og vaskemaskin av samme merke...

:)

Skrevet

Jeg kjøpte en AEG (den kostet ca 6000 på elkjøp) nå i sommer. Er veldig fornøyd. Den går an å bruke både som kondenstrommel og med utlufting om man skulle ønske det. Filterne er lette å ta ut og tømme. Dessuten er den av energiklasse B, så jeg har ikke fullt så dårlig samvittighet når jeg bruker mye :) (lurer nok meg selv litt). Støyer absolutt ikke. Den har også lys og timerfunksjon, noe jeg hvertfall setter stor pris på. Holder meg til aeg når det gjelder vaskemaskin og tørketrommel.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg kjøpte en AEG (den kostet ca 6000 på elkjøp) nå i sommer. Er veldig fornøyd. Den går an å bruke både som kondenstrommel og med utlufting om man skulle ønske det. Filterne er lette å ta ut og tømme. Dessuten er den av energiklasse B, så jeg har ikke fullt så dårlig samvittighet når jeg bruker  mye :) (lurer nok meg selv litt). Støyer absolutt ikke. Den har også lys og timerfunksjon, noe jeg hvertfall setter stor pris på. Holder meg til aeg når det gjelder vaskemaskin og tørketrommel.

Hva er forskjellen på dette :sjenert: Skal ut å kjøpe meg tørketrommel nå.. og har aldri brukt en før!

Skrevet
Bosch WTL 6101. Har hatt den i mellom 3 og 4 år. Kosta ikke allverden, men har ikke hatt et eneste problem med den. Enkel og god i bruk. Trenger ikke alltid kjøpe det dyreste, mange sverger til Miele, med den begrunnelse at den varer i 20 år. Men tenk på all den nye teknologien du da går glipp av!

Ja, det er jo bedre å bytte ut ofte og forsøple mer. :frustrert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Kjøp en AEG 57810 - da er du kvitt alle unødvendige problemer som følger med andre maskiner! Og du får en utrolig pålitelig og god maskin som varer og varer og varer.....

Denne har vi også, er veldig fornøyd :)

Skrevet
Hva er forskjellen på dette :sjenert:  Skal ut å kjøpe meg tørketrommel nå.. og har aldri brukt en før!

Med kondenstrommel samles all fuktigheten opp i en liten beholder som må tømmes etter bruk, med utlufting går fuktigheten ut i lufta :)

Ja, det er jo bedre å bytte ut ofte og forsøple mer.  :frustrert:

Ja for teknologien blir jo ikke bedre med tiden. Bedre å bruke gamle maskiner som SUGER til seg strøm. :ironi:

Skrevet
Denne har vi også, er veldig fornøyd :)

Det er forresten AEG 57810 vi har også :)

Skrevet

Så flott å se at det er så mange som er fornøyde med AEG-maskiner.... Det er bestilit en sånn her i huset også.... *glede seg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...