Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg har egentlig et annet nick, men trenger litt støtte nå så derfor dette nicket.

Vi har vært prøvere et par år og skal nå prøve med hjelp fra rikshospitalet.

Jeg skulle hatt mensen for snart 2 uker siden, men den er fortsatt ikke kommet og ikke noen tegn på det heller. - sukk - Ikke noe spennende signaler heller. Jeg har riktignok vært kvalm et par uker, men det har gitt seg så det var nok noe annet.

I tillegg skal jeg begynne på inseminasjons metoden på rikshospitalet så da venter jeg ekstra på mensen. Har ikke hentet ut medisinene, venter på mensen. Det kunne jo hende at den ikke kommer... :sjarmor:

Er det noen som har noen trøstens ord til meg mens jeg venter? Eller noen som har prøvd inseminsasjonsmetoden.

Vi kan ikke gjennomføre IVF derfor er vi tilbudt denne metoden, men har ikke hørt om så veldig mange andre som har prøvd det. Vet at det er lavere sukess rate enn med IVF, men ikke så mye mer.

Ha en fin prøve dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :klem:

Ville bare gi deg en liten klem og ønske lykke til!!!!!

:klem1:

Skrevet

Antar du har testet med graviditetstest?

Skulle ønske vi fikk tilbud om inseminasjon, men får nok ikke det pga sædkvalitet.

Fikk tilbud om ICSI, men ble gravid rett før vi skulle inn.

Har en datter og har mistet 3 eller 4 ganger i SA i tillegg- før og etter.

Vil du fortelle hvorfor dere ikke er aktuelle for prøverør, men aktuelle for inseminasjon?

Skal krysse fingrene for deg - tror håp er viktig, men vet at vi lett psyker oss selv ned - for ikke å bli skuffet. :klem:

Om litt har vi begge små :babysmokk:

Skrevet

Ville bare gi deg en kjempe :klem: og ønske deg lykke til.

Skrevet

:troest:

Sjønner god at du er frustrert.

Jeg krysser fingre og tær for at du er gravid allerede.

Lykke til!

Skrevet

Hei alle sammen og takk for gode tanker. Slikt varmer!

Sitter her og konstanterer at tante rød ikke har vist sin anmarsj i dag heller - sukk.

Du ydmyk lurte på det med inseminasjon kontra IVF. Det er slik at jeg har noen store cyster på eggstokkene.

I allefall en stor på den høyre. Den hindrer gynekologene i å se eggstokkene mine innenfra.

De kan kun se de (les: den venstre godt og den høyre svakt) utenfra og da har de ingen mulighet til å hente ut egg :(

Så da prøver vi inseminasjon for å se om det er der problemet ligger. Venter altså bare på tante rød for å å kunne ringe inn på riksen.

Burde jeg hentet ut medisinen i tilfelle jeg ikke rekker apoteket på riksen den dagen tante kommer? Er litt usikker her.

Klem og lykke ønskninger fra meg til dere alle!

Skrevet

Heisann,

her kommer en :klem: til deg fra en medsliter.

Jeg venter på "tanta" over helga, og skal da ringe inn mens. Skal gjennomføre IVF.

Masse lykke til! :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tid for en liten oppdatering.

Tante kom hun ja :frustrert:

Nå sitter jeg i skrivende stund og forventer tante om ca en uke. Da har jeg vært igjennom et inseminasjonsforsøk. Spennende og se om det skjer noe.

Det jeg er usikker på er om det faktisk er sjekket om eggstokkene er åpne. De har hatt en lap, men jeg vet ikke om de sjekket det da. Noen røntgen bilder har jeg ikke tatt.

Så nå er det bare og vente og håpe.

Stor klem til alle som sitter og venter rundt i de mange hjem. Lykke til !

- lille mus meg.

Skrevet

Håper det ordner seg for deg nå.

Venter på AIH behandling hos Riksen jeg også, evnt IVF etter hvert.

Ble du veldig dårlig av medisinene eller?

Lykke til.

Skrevet

Hei Grace

Nei, jeg reagerte omtrent ikke på medisinene. Det eneste som var ekkelt var å sette den siste eggmodningssprøyten fordi den var litt tykkere enn de andre.

Bare vær nøye når du blander medisinen til sprøytene så går det nok bra.

Lykke til

- lille mus meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...