Gå til innhold

Leikeby

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Har litt lyst å lage ein slik leikeby til vesle nevø sin to-årsdag, er dette noko som hadde falt i smak hos dykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den så kjempeflott ut, og ekstra moro med gaver som er laget selv, og som ikke er noe alle andre har.

Min nevø på to år elsker å kjøre med biler, og hadde nok blitt kjempebegeistret over å få noe sånt. Bare synd han ikke har en like snill tante som din nevø :)

Skrevet

Så fin! Tror nok dette vil falle i smak hos de fleste i den alderen. Tøtta mi på halvannet elsker små "samfunn" der hun kan sette ting på plass, utforske hva som kan stå hvor o.l.

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Så KJEKT å høre!!! Det fine med denne er jo at den kan tas frå kvarandre og settast bort også, om populariteten svingar! :)

Trur eg får alliere meg med mannen og gå til innkjøp av hobbyplater og stæsj etterkvart!

Skrevet

Jeg synes det var en utrolig god idè, minner litt om lego-landsbyene pappa og jeg lagde da jeg var liten. Er helt sikker på at de fleste unger ville likt noe sånt. Dessuten tror jeg jeg hadde likt både å lage og leke der selv, i en alder av 29... Hehe.

Gjest Madeline
Skrevet

Enig med de andre over her. Det var en kjempegod ide og jeg er sikker på at 2-åringen vil bli henrykt over en slik gave.

Skrevet

For en heldig nevø du har! Dette er jeg sikker på at de fleste 2-åringer hadde likt veldig godt. Dessuten er det store muligheter for forandringer etter hvert som poden vokser.

Skrevet

Den var flott, tror nok den faller i smak hos nevøen din!

Heldige han :)

Skrevet

Et fantastisk prosjekt. Enhver toåring vil bli henrykt. Enhver forelder vil bli rørt til tårer over den ekstraordinære innsatsen du har ytt - og fortvilet over tanken på tre millioner smådeler som etter ett kvarter vil ligge strødd over hele huset. You can't win them all...

Skrevet

2 åringen min hadde nok elska den, det er sikkert.

Skrevet

Tror noe sånt holder et bra stykke utover to-årsalderen også.

Er temmelig sikker på at jeg selv ville likt noe sånt som barn og og jeg husker ikke riktig så langt tilbake.

Synd jeg ikke har noen nevøer eller nieser i riktig alder :sur: , for den så skikkelig morsom ut å lage også.

Skrevet

Den så kjempefin ut! Jenta mi på fem ønsker seg også sånn, og fikk lyst til å lage en med en gang hun så den :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Kjempefin!!! Nesten så jeg fikk lyst til å lage sånn til guttene mine til jul. Men jeg skal tviholde på fornuften, for det har jeg slettes ikke tid til :ler:

Du er helt klart ei suuuper tante!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...