jento Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Skal de ha med eller utan kant? Kort langt? Med eller utan steinar/perler? Min kjole har ganske mykje steinar og pynt frå før, så lurer på kva som er finast. Må ikkje bli for mykje pynt heller. Prøvde eit med både kant og steinar når eg prøvde kjolen, og det var veldig fint. Vil kjøpe på nettet, i salongen koster det jo 2000 for eit slør...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg skal ha en helt enkelt med satinkant (uten perler) som rekker meg til korsryggen. Min kjole har noe mønster på overdelen, samt nederst + har et slep, så har lyst til å holde det enkelt.
Malama Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg har ikke bestemt kjolen enda, men jeg har lyst på et slør som ikke er lenger enn til livet omtrent. Jeg liker ikke de lange. Om det skal være stener eller kant på vet jeg ikke enda, venter med å avgjøre dette til jeg har valgt kjole, men jeg TROR at det skal være en tynn enkel kant og ingen stener, men det avhenger av kjolen da.
Gjest Pling Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jeg er også veldig i tvil om sløret, men vil ha en langt (katedrallengde, ca. 2m). Og helst i organsa-stoff, for da mathcer det kjolen. Vet ikke helt om jeg vil ha med eller uten pynt, er en del perler og strass på kjolen, så kanskje best om sløret er litt enkelt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt slør forresten..? Har forsøkt en del nettsider, men finner ikke akkurat det jeg er ute etter, og ofte står det ikke hva slags stoff sløret er lagd av (tyll, satin, chiffon osv).
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Jeg skal ikke ha slør, men satser heller på vakre blomster i håret
Gjest 3llie Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg har kjøpt dette nydelige sløret. 3 meter langt med perler.
*Emma* Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jeg skal ha 2 meter slør - 1 lags chiffonslør. (Jeg har bare bittelitt slep på kjolen derfor er 2 meter passe for da ligger sløret kant i kant - dvs såvidt på bakken). Min kjole har snøring og endel pynt bak derfor valgte jeg langt (kort slør ville dekket mere fordi det slutter der mønskeret er) slør. Mitt har ikke noe kantebånd men rhinestones ute på kantene der det ikke "ødelegger" for kjolen.. Sløret kostet 1250kr i salong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå