Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Nå MÅ jeg snart få meg en en pysj for her i huset er det altfor kaldt for nattkjolen i sateng. Men jeg finner kun pysj med masse bamse-motiv osv. og det er jeg niks interessert i. Så noen som har tips til kul pysj, gjerne litt vintage-aktig, men så lenge det er uten Snoopy- og andre kosekosemotiv så blir jeg GLAD! Og VARM! Sonja
Gjest Norwegian Blue Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Se i manneavdelingen! Jeg har en herlig, varm, blårutete herrepysj i flanell, som jeg kjøpte på kappahl tror jeg. Hvis det er lang nattkjole du er ute etter har, se i litt tantete butikker.
Parfumfreek Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Ja, enig! Se i manneavdelingen! Kjempedeilig med diger mannfolkpysj!
Wildy Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Og jeg som er så frossenpinn at jeg sover i Janus ullundertøy for tiden. Og ragger.Sexy,ja.... Kanskje en tur i herreavdelingen hadde gjort meg litt mere presentabel når jeg kryper til sengs?Hmm... en stor flanelspysj hadde sikkert vært deilig!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Jeg leter også etter pysj, men håper å finne en litt mer feminin variant! Randi
Mink Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Når jeg ser alt det fine de har på Victoriassecret.com skulle jeg ønske jeg brukte pysj
Rexina Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Ikke for å spore helt av her, men hvis man fryser veldig, så finnes det mange ekstremt varme dyner eller gode varmeovner som kan gjøre susen også Jeg har en typisk "vinterdyne" med litt pusete dynetrekk og det er helt herilg å ligge i nå om vinteren. eller så kan et bad før man legger seg gjøre en stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå