Gå til innhold

Sms etter date

Gjest Gjest_Rufsa_*

Anbefalte innlegg

Eventuell arroganse bør du jo legge vekt på, men ta den svulstige stilen med en klype salt. Første gangen jeg sendte en sms etter en date, var jeg ganske på bærtur selv (hadde akkurat fått mobil). Man skjønner ikke hvordan det oppfattes når man er uerfaren. Nå unngår jeg sms hvis jeg kan det. Det blir for mange misforståelser og usikkerhet om man skrev det riktige.

Mail og msn er jeg helt fortrolig med, og der har rollene vært omvendt.

Vær heller glad for at han ikke har forlest seg på alle hvordan-sjekke-damer-på-nett-bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du syntes han var arrogant, så gjorde du vel den observasjonen uavhengig av sms-en? Eller på grunn av sms-en? Jeg synes ikke han virket arogant kun ved tanke på tekstmeldingen, bare en som er glad i (store) ord, og kanskje flink til å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rufsa_*

Vet ikke helt hva jeg ventet meg av tilbakemeldinger. Muligens alt fra "Han holder deg skikkelig for narr, pass deg!" eller "Han er ikke helt god, pass deg!" til "Åh, så koselig..." Bla, bla...

Er ikke vant til denne type sms. Andre jeg har datet (ikke nettet) har sagt mer av typen. "Lyst på lunsj (meg)?"... Kjappe meldinger, da. Ikke så rart at jeg blir litt overumplet. Men skjønner på tilbakemeldinger fra noen av dere at det ikke er helt uvanlig å være litt svulstig skriftlig.

Fyren er hyggelig. Arrogansen? Tja, en kombinasjon av det han skriver og inntrykket han ga da vi møttes. Er nok vant til å få det som han vil.

Må tenke litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menn som skriver sånne meldinger. Jeg liker menn som er trygge på seg selv og ikke har valpeaktige øyne og munn som sikler. Jeg hadde definitivt truffet denne mannen igjen. Selvsikre menn er som oftes gode elskere og med det språket han har, antar jeg at han har et visst nivå av intelligens også. Hva jobber han med?

(Og; kan du bare sende ham videre til meg, dersom han ikke skulle passe for deg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel innsett at jeg synes en smule arrogante menn med en god posjon selvtillitt er digg her og.. så jeg tar også gjerne imot....

hadde sett humoren i en melding som han startet med, og mest sannsynelig spilt videre på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, å skrive slike meldinger trenger slett ikke bety at man er så trygg på seg selv. Å, så lett det kan være å gjøre det meste skriftlig. Og slik fasade-selvsikkerhet er en meget dårlig indikasjon på om han er en god elsker eller ikke! (Til gjesten over som antydet det)

Etter ditt småfrekke/direkte svar, der du ikke viser spesielt mye interesse, sier han "Men siden jeg liker deg veldig godt, og du liker meg…, så synes jeg vi bare skulle finne et egnet tidspunkt å møtes på. Når passer det for deg?". Enten prøver han å spille videre på det bildet du ga av han som en arrogant person (mest sannsynlig), eller så klarte han rett og slett ikke å se poenget ditt (mindre sannsynlig). Jeg synes setningen blir mislykket begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror rett og slett ikke han forstod meldingen hennes, jeg sleit med å forstå den jeg og, og reagerte faktisk akkurat som ham... med ett stort spørsmålstegn og leste først at hun sa hun selvfølgelig likte ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Når hun skriver "Inntrykket er positivt, men du er nok ganske arrogant. Ingen usikkerhet eller spørsmål om jeg liker deg. Gir inntrykk av at min interesse er selvfølgelig, og at alt er opp til deg. Hmmm" - han bør da få med seg skepsisen her? Jeg mener, når han selv skriver så omstendelige og lange sms, da bør han også ta seg tid til å lese svaret han får nøye (når det har mer dybde enn de vanlige korte meldingene). Men hvis han er mer full av seg selv og sine ord, og ikke så interessert i å lytte/fange opp signal, da er det vel ikke så rart likevel om setningen gikk over hodet på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Det kunne da faktisk være vanskelig å forstå hva ho mente! vi leser alle ting forskjellig, jeg synes hans melding var enklere å tolke en hennes.

og du mener at man må være full av seg selv for å missforstå den meldingen? :ler: jaja, alle som ikke forstår det samme som deg, må det nok være noe feil med.

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke sånn ment :) Men når han selv skriver så omstendelig, så må man vel forvente at han bør bruke god tid på å lese svarene han får? :)

Blir annerledes for andre som leser, f.eks kjapt her på forumet, eller hvis man er mer vant med korte, normale sms. Var selvsagt ingen kritikk av evt misforståelser her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Når hun skriver "Inntrykket er positivt, men du er nok ganske arrogant. Ingen usikkerhet eller spørsmål om jeg liker deg. Gir inntrykk av at min interesse er selvfølgelig, og at alt er opp til deg. Hmmm"

jeg skjønte godt at du mente at du ikke er så interessert, fordi du synes han virker for arrogant.

Men vet ikke om han skjønner det.

"Ingen usikkerhet eller spørsmål om jeg liker deg" tolka jeg som "du stiller ingen spørsmål eller usikkerhet om at jeg liker deg". dette kunne du få tydeligere fram (om det var det du mente) ved å skrive "Du stiller inegn usikkerhet eller spørsmal..."

Men til spm om hva du bør gjøre?

Møt han igjen om du er usikker, og følg hjertet ditt :)

Vi har joa ldri møtt/sett fyren og det er jo veldig vanskelig å tolke noe som helst. Prøv å snakk med han (face to face) og hør hva han mener om dette :)

Ja det er veldig tydelig at han liker deg i alle fall da, oga han sier hva han føler (på en VELDIG utbroderende måte), så jeg vil si at alt er opp til deg om det blir noe mer ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte ham med dette:

[...]

Ingen usikkerhet eller spørsmål om jeg liker deg.

[...]

Hvorfor skal han måtte spørre deg om du liker han? Er det en fordel om han viser usikkerhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rufsa_*

Som sagt jeg LIKTE ham, men syntes han var en smule arrogant og meldingene ble litt voldsomme... Så - min opplevelse (og meldingen) var i høyeste grad dobbel OG motstridende.

Og neida, han behøvde ikke spørre om jeg likte ham. Inntrykket av ham som arrogant var basert på flere ting enn denne meldingen. Som tidligere nevnt.

Har kommunisert mer med ham. Fortsatt litt usikker, men vi har avtalt å treffes igjen, så får vi se...

Hvem vet, kanskje jeg får svar på om Gjest har rett i sin teori...

Selvsikre menn er som oftes gode elskere

Men ut fra en annen tråd på forumet kan jo det fort ta måneder å finne ut av da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...