Gå til innhold

Tissing?

Gjest Opphissende???

Fremhevede innlegg

Gjest Opphissende???
Skrevet

Samboeren min foreslo for en stund siden at vi skulle tisse på hverandre??

Er dette en uvanlig form for sex, eller er dette noe de fleste praktiserer??

Uerfaren.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å tisse på hverandre er ikke noe de aller fleste gjør. Men, det er mange som tenner på det. Det skal i alle fall ikke være skadelig, så da må du egentlig vurdere selv om du synes det er ekkelt eller om det er noe du og din sambo kan berike sexlivet med.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tror ikke det er vanlig å bruke partneren sin som toalett, men det finnes folk som tenner på det.

Om de tenner på akkurat det, eller at de fleste grenser innfor sex er overskredet og blitt "allemannseie" og tenningen går på at det er en av de siste skanser, vet ikke jeg... (lang kronglete setning, sorry)

Uansett er det alltid viktig å kjenne på hva som er DINE grenser og være tro mot de.

Skrevet

Ville heller valgt det (tissing) fremfor analsex, det siste synes jeg er mer ekkelt.

Forstår ikke helt hvorfor det ene er tabu ennå, mens det andre har blitt mer og mer normalt blant mange grupper.

Altså: tror det er litt tilfeldig hva som er tabu / blir en trend og altså akseptabelt å gjøre. Finn det ut selv og prøv hvis du vil.

Skrevet

Å bruke samboeren sin som toalett???

Blir litt irritert når jeg hører sånt.

Et toalett er et menneskeskapt verktøy for å ta vare på avføring. sånn er det bare. Hvordan var det før itiden??? Jo da var menneskene slik som hundene er i dag. Hva bringte et hann og et hunnkjønn sammen?? Jo nemlig pisslukten. Hannkjønnet gikk rundt å pisset, mens hunnkjønnet gikk rundt og luktet seg frem til hannkjønnets revir. Hunnkjønnets mål i livet var å formere seg, og vha hankjønnets pisslukt kunne hun snuse seg frem til et område hvor det fantes en morgenkåt okse som ville formere seg.

Litt moromt å se hvordan vi mennesker har tilpasset oss en egen kultur og levevei etter som tiden har gått. Til syvende og sist er vi egentlig bare svært intelligente dyr.

Jeg mener at hvis en mann vil pisse på en dame eller i nærheten av henne, er dette en urinstinktiv måte å si at han vil formere seg, og at han vil at henne skal føde hannes barn.

Dagens etikk og moral er en menneskeskapt ting som har kommet proporsjonalt med menneskets intelligens, men, som sagt tideligere, er vi mennesker bare et dyr.

Forlovelse, giftemål, bursdager, farsdager, morsdager og kristendommen er noe vi mennesker har skapt for å føle oss viktigere, men til syvende og sist er vi bare et tobeint dyr på Tellus.

Legger bare frem fakta............

Meg.................

Skrevet

Til meg:

Det finnes ingen vitenskapelige fakta bak det du sier. Ingen gamle hulemalerier som underbygger din teori om at vi var som hunder og at evolusjonen har gjort oss siviliserte i den forstand at vi ønsker å holde avføring atskilt fra resten av det vi til daglig omgir oss med. Dessuten er hunden min opptatt av å gå UT å tisse, hun tisser ikke der vi er, på oss eller på andre hunder ;)

Skrevet
Tror ikke det er vanlig å bruke partneren sin som toalett, men det finnes folk som tenner på det.

Om de tenner på akkurat det, eller at de fleste grenser innfor sex er overskredet og blitt "allemannseie" og tenningen går på at det er en av de siste skanser, vet ikke jeg... (lang kronglete setning, sorry)

Uansett er det alltid viktig å kjenne på hva som er DINE grenser og være tro mot de.

Å bruke parneren som toalett....Synes kanskje det er en noe "barnslig" kommentar.

Men si meg en ting, er det ikke fint at man i dag er mer åpen om hva og hvem man tenner på? Er det ikke mye bedre å kunne finne informasjon om dette og kanskje finne ut at det finnes andre som tenner på nettopp det samme? Eller synes du alle som tenner på det litt utenom det vanlige bør gjemme seg bort...aller helst i skammekroken, der de kan sitte mutters alene og lure på hva som feiler dem?

Jeg for min del er noe a4 i mitt "tennemønster", men jeg dømmer da ikke andre fordi de tenner på "rare" ting.

Dessuten, sekualitet av forskjellige typer er ikke bare skapt av trend. Analsex og tissing har wært praktisert i mange hundre år...se i gamle "erotiske" bøker.

Skrevet

Det var forresten jeg som skrev innlegget rett over her. Var visst logget ut.

Skrevet

Vel, her sier jo gjest at det er viktig å kjenne på egne grenser og være tro mot de. Hvor disse grensene går, er vel opp til den enkelte. Det å mene at tissing er noe man utøver i forbindelse med toalett besøk er faktisk også en mening som bør respekteres.

Skrevet

Det er nok ikke noe "alle" gjør, men det er nok noen av de også. ;) Jeg selv har ikke prøvd, men har tenkt å prøve når jeg og partneren er klar for det. Jeg tror ikke at jeg kommer til å bli tent av det, men jeg har jo ikke prøvd. Så vi får se etter at det er testet. :)

Skrevet

Hadde følt meg unormal. Har aldri prøvd, og vil aldri gjøre det heller.

Skrevet

Hva som er normalt og hva som ikke er normalt er vel vanskelig å definere....Men så lenge begge to har lyst så er det vel ikke noe galt i det??? Jeg synes det er mange usaklige kommentarer her inne når man er inne på det som fok definerer som "unormalt", og det synes jeg er utrolig snevert og dårlig gjort.

Ønsker dere lykke til :klem:

Skrevet
Hva som er normalt og hva som ikke er normalt er vel vanskelig å definere....Men så lenge begge to har lyst så er det vel ikke noe galt i det??? Jeg synes det er mange usaklige kommentarer her inne når man er inne på det som fok definerer som "unormalt", og det synes jeg er utrolig snevert og dårlig gjort.

Ønsker dere lykke til  :klem:

jeg som skrev dette....glemte å logge inn

Skrevet
Det er nok ikke noe "alle" gjør, men det er nok noen av de også. ;) Jeg selv har ikke prøvd, men har tenkt å prøve når jeg og partneren er klar for det. Jeg tror ikke at jeg kommer til å bli tent av det, men jeg har jo ikke prøvd. Så vi får se etter at det er testet. :)

Jeg skjønner ikke helt poenget med å teste det hvis du ikke tror at du kommer til å bli tent av det? Det er vel ikke sånn at man absolutt må prøve ut alle mulige seksuelle rariteter, bare fordi man har lest et sted at noen tenner på det?

Hva er oddsen for at du skulle synes det var helt fantastisk å bli tisset på? Eller bæsjet på for den saks skyld, noen tenner jo på det også.

Hvis tanken ikke tenner deg , er det ganske sannsynlig at handlingen heller ikke vil gjøre det. Tror nå jeg da.....

Skrevet

Ønsker dere lykke til  :klem:

Piss og bæsj er definitivt unormalt. Alvorlig talt.

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt poenget med å teste det hvis du ikke tror at du kommer til å bli tent av det? Det er vel ikke sånn at man absolutt må prøve ut alle mulige seksuelle rariteter, bare fordi man har lest et sted at noen tenner på det?

Hva er oddsen for at du skulle synes det var helt fantastisk å bli tisset på? Eller bæsjet på for den saks skyld, noen tenner jo på det også.

Hvis tanken ikke tenner deg , er det ganske sannsynlig at handlingen heller ikke vil gjøre det. Tror nå jeg da.....

Jeg er eksperimentell av meg og liker å teste før jeg gjør meg opp en mening. Men er det ting som jeg absolutt ikke kunne tenke meg, som eks. å bli bæsjet på, som du nevner, så trenger jeg ikke teste det først. Men hver sin smak; du skjønner jo ikke hvorfor jeg vil teste, engang. ;)

Liker du ikke å prøve ny mat f.eks? Noe du tror kanskje ikke smaker så godt..?

Skrevet
Jeg er eksperimentell av meg og liker å teste før jeg gjør meg opp en mening. Men er det ting som jeg absolutt ikke kunne tenke meg, som eks. å bli bæsjet på, som du nevner, så trenger jeg ikke teste det først. Men hver sin smak; du skjønner jo ikke hvorfor jeg vil teste, engang. ;)

Liker du ikke å prøve ny mat f.eks? Noe du tror kanskje ikke smaker så godt..?

For all del, test i vei du. Jeg for min del tenker det samme om tissing som du gjør om å bli bæsjet på. Jeg ser ikke noen grunn til å prøve det. Selv om kjæresten min skule ha veldig lyst. Men hvis jeg absolutt måtte velge en av de to....

Det er kanskje en sammenheng mellom sex og mat som du sier. Jeg er ikke spesielt glad i å teste ny mat heller. Ihvertfall ikke hvis den lukter og inneholder urin.. ;)

Skrevet
Samboeren min foreslo for en stund siden at vi skulle tisse på hverandre??

Er dette en uvanlig form for sex, eller er dette noe de fleste praktiserer??

Uerfaren.........

Hvorvidt dette er normalt eller ikke, er ikke opp til meg å bedømme. Selv om jeg ikke kunne tenkt meg å praktisert dette, så har jeg likevel ingen rett til å si at dette er unormalt.

Det spiller vel ingen rolle om hvor mange som praktiserer dette, så det blir jo feil å følge 'hva flertallet' praktiserer som en 'mal'.

Så lenge du og halvdelen din har lyst å prøve, så er det jo bare til å prøve da, ikke verre. ;)

Gjest graceland
Skrevet

Yak!

Pissing hører ihvertfall ikke hjemme i mitt sexliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...