Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags lommebok har du?

Hvor mye koster den og hvor kjøpes den?

Noen spesiell du ønsker deg?

Jeg har en fra Gucci, den er kempefin, blitt litt vel slitt, så jeg ønsker meg en filofaks-lommebok fra Norli av alle ting :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Jeg har en stor, rød,portemonèaktig sak fra becksøndergaard. Fikk den da jeg abonnerte på Costume.Tre blader og en lekker pengebok-en god deal,syns jeg. :sjarmor:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har en medium stor lommebok fra Tiger of Sweden i glatt skinn, og med tigeremblemet preget inn i skinnet. Kjøpt i klesbutikk, og kostet 500 kroner.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har en liten i glatt, mykt skinn som jeg har fått hos svigerfar og stesvigermor.

Skrevet

Jeg har en firkantet lys brun en fra pieces. Like stor som hånda mi.

Veldig fin :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg bruker en kortholder, helt greit i svart og "speil".

Men har også en lommebok med motiv fra Nightmare Before Christmas

Skrevet
Jeg bruker en kortholder, helt greit i svart og "speil".

Men har også en lommebok med motiv fra Nightmare Before Christmas

å den siste høres skikkelig kul ut. elsker den filmen og "corpse bride" :)

Skrevet

En liten svart en i skinn. Vet ikke hvilket merke det er, men det er en M på den, husker ikke prisen heller. Og så tror jeg den lekker? :klø:

Skrevet

Jeg har en militærgrønn lommebok fra Accessorize i London fra 2003. I kordfløyel. :overrasket:

Men den er faktisk ganske fin.

Jeg ønsker meg veldig en ny, men jeg finner aldri en som tilfredstiller alle kravene mine.

Skrevet
å den siste høres skikkelig kul ut. elsker den filmen og "corpse bride" :)

Åja...elsker de filmene jeg også!!

Jeg har en Camilla Martelius "lommebok", kjøpt på Ting i Bergen, sammen med en plast-kortholder som ligger oppi.

Gjest Fruktfat
Skrevet

har en kjempesmart, rosa fake L.V i skinn, den er på str med et bankkort. med plass til nøkler, kort, mynter og lapper ;)

Skrevet

Har en hvit firkantet friis lommebok. Veldig fornøyd. Har også en brun avlang en i "skinn" med sommerfugl "lukkespenne" og svakt broderte sommerfugler på kjøpt i syden.

Skrevet

Jeg bruker for tiden en sort portemonnè i skinn fra Bianco.

Skrevet (endret)

Jeg har en svart, gratis fra DNB. :ler:

Endret av CocoPuff
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Åja...elsker de filmene jeg også!!

:tommel: Tim Burton ruler :)

Skrevet

Har en svart, liten sak i skinn, kostet vel rundt 400,-. Praktisk og grei.

Skrevet

Min er gullfarget med en stor sløye på foran, fra Accessorize og koster 130 kroner, men jeg er kjempelei.. vil ha ny!

Skrevet

Har kort- og seddelmappe i fakeskinn fra herreavdelingen på HM. Kostet vel 50 kr eller noe sånt. Så har jeg en liten myntpung som jeg har hatt siden jeg var bitteliten. I dongeri med en ugle påsydd. Slitt og møkkete, men noe av det kjæreste jeg eier. :)

Skrevet (endret)

En i kortstørrelse fra Le Duck, merkelig navn, men veldig bra lommebok.

Den er i skinn og kostet 200 kr da jeg kjøpte den for 9 år siden. Samme modell finnes fortsatt, lurer på å kjøpe meg en ny, den er begynt å rakne litt i en søm i det lille rommet til mynter.

Endret av pulverheksa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...