Gå til innhold

Er et spa effektivt i en hektisk hverdag?  

1. 1. Er et spa effektivt i en hektisk hverdag?

• JA
      8
    • Nei
      0
    • Bare om du følger det opp når du kommer hjem
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet
:roll: Begynner å bli sliten og humørsyk, derfor har jeg lyst til å dra på et spa til våren (har ikke anledning før). Er det noen som har tips til hvor jeg bør dra, innland som utland? Hvor lenge bør jeg være for at jeg skal få tilsrekkelig utbytte av oppholdet, og bør jeg reise alene eller dra med meg ei venninne?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på SPA du, det er helt hærlig. Jeg har vært på selma Lägerløf Spa i Sverige. Vi var desverre der bare to dager. Jeg vil ha en hel helg neste gang. Å gå rungt å daffa i morgenkåpen hele formiddagen er hærlig. Gå fra trimrom til trimrom, fra basseng til boblebad og fra massasje til gjørmebad - det er bare hærlig det. :blunke:

Skrevet

Jeg glemte å si at jeg foretrekker å dra sammen med none. Men hvis du er typen som liker å være alene og trives i ditt eget selskap så kan du godt dra alene. Jeg var på Spa sammen med min mor. Neste gang vil jeg ha med meg min kjære :wink:

Skrevet

Jeg tok en ukes spa i Estland. Det var billig og bra. Det ligger flere rundt Tallin. Estlendere er veldig hyggelige mennesker. Buss/tog til Stocholm og båten over. Gode buss forbindelser til stedene utenfor Tallin.

Det var både massasje, trening, vannbehandling og gjørmebad der. Du får også to konsultasjoner hos lege. Ofte har stedene svensk talende folk ansatt ellers går det greit med engelsk.

Verdens beste husmorferie. Ta med deg en venninde, mannen eller et familiemedlem eller hvorfor ikke syklubben.

Lykke til.

Skrevet

SPA høres helt herlig ut. Aldri vært på det men jeg og en venninne har snakket om å kanskje ta et opphold i løpet av våren. Hvor mye koster det og hva slags behandling er det vanlig å ta/hvilke tilbud.?

Skrevet

SPA høres sååå herlig ut, og jeg skal faktisk (for første gang) på Selma Lagerløf Spa neste helg (tors-søn) *gliser fra øre til øre*. Hvis det er noen som kan komme med tips til hva jeg bør prøve når jeg er der, så kom med dem! Gleder meg vanvittig til å pleie meg selv ei hel helg!

Skrevet

Jeg vil og dra på SPA-ferie!

*Drømme, drømme* S.U.K.K

Det høres UTROLIG herlig ut....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...