Gå til innhold

stresshverdagen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mari_*
Skrevet

God morgen dere!

En liten frustrasjons melding fra lille stressa meg. Prøver å ikke la stress og negativitet komme ut på dem rundt meg, men må jo få luftet litt .. Er sikkert fler med meg der ute som har det sånt. Godt å dele litt stress ;)

Ja ER stressa!!!. . . Daglig leder i en fantastisk butikk innen velvære. Noe utenom det vanlige og sykt populær nå mot jul. Jeg er i tjue årene og har i høst fått noe jeg lenge har annsett som drømmejobben for akkurat meg :) stortrives! Men så utrolig stressa. Skal imponere eigene litt og vise at jeg kan løfte konseptet høyt innenfor norge (noe jeg også vet at er fult mulig . Jeg ser mulighetene ) :)

Vi er et lite selskap i norge (store internasjonalt).

Er tusen ting som MÅ gjøres. Listen er lang.. Arbeidsdagene lange og har nå doblet bemanningen for å ha nok folk mot jul . dvs: enda fler under meg å ta hensyn til. Klarer alt fint. Trives godt og har kontroll , ikke problemet.

Problemet er å ha tid til seg selv og sitt. Tlf ringer til stadighet. Mailer tikker inn. Og ser nå at jeg kun har 3 fridager (inkludert søndager) før jul ...

Treningstimene jeg har planlagt gå på , rekker jeg aldri .. i seg selv kjipt.

Ja, jeg vet det er prioritering, men av og til (hehe : hele tiden) er det andre ting som MÅ prioriteres før meg selv..

Fler som føler det sånn inni seg ? Frustrasjonsstress..

En er dyktig og rolig utad, men stresser med seg selv? Higer etter perfeksjonisme.

Hvordan ta seg tid til seg selv .. hvordan sørge for at det ikke går utover samboerforhold osv?

Tenker bare vi kan dele litt erfaringer og tips ang. denne typen stress (typisk kvinner?)

Ha en stresset fin dag ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...