Minien Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 En litt annerledes og sterkt humoristisk tråd dette, men... Altså: da min kjære i går spurte meg om vi skulle elske, så kom jeg til å tenke på definisjoner av sex-uttrykk. Her er mine definisjoner: Å elske Her er det sterke følelser involvert. Man elsker den man har sex med. Sexen er ikke bare sex, det er en bekreftelse på at to mennesker ikke kan leve uten hverandre. Den "sterkeste" formen for sex. Kun kjærester gjør dette. Å ha sex Det er fortsatt følelser involvert, men paret som utfører det, trenger nødvendigvis ikke være kjærester. Å pule Fortsatt litt følelser, men gjerne en slags "må bare ha deg fort og gæli"-sex. Gjøres kun av kjødelige lyster. Begge er aktive under akten. Å knulle Drar du ut på byen, plukker opp ei dame (eller mann), og feier over henne uten å tenke på hennes (hans) seksualitet, da knuller du. Å ha seg Sex kun for sexens skyld. Kan også gå innunder "pule" eller "knulle". Så hva mener dere? Husk at dette ikke er ment som seriøst overhodet!
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hva hvis man elsker å knulle, da? :klø:
Minien Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Hva hvis man elsker å knulle, da? :klø: ← Haha..da er du en rundbrenner i følge min definisjon..
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Hvis en knuller sin elsker da?
Minien Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Spiller vel ingen rolle hvem du knuller...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Tenker ikke at en trenger å være kjærester for å elske, men en må kjenne hverandre ganske godt. Å elske skal være ekstremt lidenskapelig.. Blanding av sterke seksuelle følelser og lidenskap ovenfor personen.. Hm.. vanskelig dette her!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Synes Eddie Murphy sa det ganske bra, jeg: "When you get into bed, would you rather have a woman say to you 'Oh, make love to me!', or to grab the back of your head and say 'Fuck the shit out of me, you motherfucker!'?"
Gjest Pax Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Da har jeg vel sex og pulings fordet meste. Å elske er skummelt. :hår:
Gjest Hilde79 Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Jeg både elsker med, har sex med, puler, knuller og har meg med kjæresten min stadig vekk jeg Hvilke ord jeg velger å bruke, kommer an på humøret mitt
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 For meg er knulling en spontan handling som gjerne foregår på steder som er litt upassende eller man har dårlig tid.... Puling blir mer at det er mannen som puler og dame gjør ikke så mye... Begge de ovenfor kan skje med og uten følelser. Å ha sex har man med en man har følelser for, men har ikke kommet til elske stadiet enda.. Å elske blir vel da med menneske man elsker mest av alt og det er sakte ømt og kjærlig....(har ikke prøvd enda, selv om jeg elsker samboeren min...det virker litt for kjedelig for meg...liker å knulle )
Gjest Hedda Gabler Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Å elske blir forferdelig klamt for meg. Bruker noen av de andre ordene, jeg vet selv hvilke følelser som er involvert.
Gjest -eline- Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 Jeg både elsker med, har sex med, puler, knuller og har meg med kjæresten min stadig vekk jeg Hvilke ord jeg velger å bruke, kommer an på humøret mitt ← Sånn er det her og.
Gjest Snuske Skrevet 18. november 2006 #14 Skrevet 18. november 2006 Jeg både elsker med, har sex med, puler, knuller og har meg med kjæresten min stadig vekk jeg Hvilke ord jeg velger å bruke, kommer an på humøret mitt ← Støtter meg til denne jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå