Gå til innhold

Foundation fra Lancome

Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig god erfaring med Photogénic - lett og naturlig, og gir fin glød og jevn hud. Den er ikke veldig dekkende. Jeg har også litt store porer, tørr overhud og fet underhud. Har også Photogénic Ultra Confort - liker den også, men aller best den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte photogenic, og jeg er kjempefornøyd!! Sminka meg med den i dag tidlig, og det ser jo kjempebra ut! :D Testa alle som er nevnt i denne tråden, og synes ultra ble for dekkende og adaptive hadde skimmer i seg... photogenic svarte til forventningene. takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte superbalanced fra clinique. Veldig god :)

Pleier ikke bruke foundation så nå er jo huden min superfin  :D

Siden vi er inne på tema: I forrige uke kjøpte jeg Clinique Perfectly Real (blandingshud) og elsker den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd color id, ikke veldig dekkende men fin likevel. dessverre passet den ikke godt nok til min tørre hud..

kanskje prøve photogenic da?

har også vært passelig fornøyd med clinique soft finish for tørr hud. MEn jegsvaner en som dekker littegranne mere da.. (har tørr overhud og fet underhud, så kan av og til ha litt kviser)

også fornøyd med mineralfoundation, men nå på denne tiden kan den tørke litt ut huden. bedre med flytende da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...