Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er veldig glad i Lancome sine foundations, har brukt teint renergie lift i lang tid nå og lurer på om jeg skal prøve en annen, men de har jo så mange... Hvilke lancome foundations er bra, og hva er det som er bra med de? Jeg kikka på den som heter noe med fotogenic, hvordan er denne tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Photogénic Ultra Confort er for tørr hud, og gir en fuktet hud med glød Adaptive er min favoritt. Jeg har kombinasjonshud og denne jevner og tilpasser seg veldig bra porene blir mindre og huden ser strålende sunn ut. Lett konsistens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har jo litt tørr hud... med store porer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 Da ville jeg prøvd en foundation som er lysreflekterende. dette gjør at porene ser mindre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 Da ville jeg prøvd en foundation som er lysreflekterende. dette gjør at porene ser mindre ut ← og photogenic er en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Del Skrevet 16. november 2006 Photogenic kan du lese om her, men det står at den skal være lysreflekterende. I tillegg er disse bra: Color ID Adptive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2006 #7 Del Skrevet 16. november 2006 ^det er meg. Pcen klikka litt bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #8 Del Skrevet 16. november 2006 Tusen takk for hjelp, Rexina. Må si jeg er litt nysgjerrig på den teint idole ultra også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2006 #9 Del Skrevet 16. november 2006 Tusen takk for hjelp, Rexina. Må si jeg er litt nysgjerrig på den teint idole ultra også... ← Bare hyggelig å hjlepe vet du Jeg har en prøve av teint idole ultra. den har en oppstarmmende effekt og gir fin glød Er litt for ung til denne, men hvis du søker i forumet, så ser du fort at mange sverger til denne Lykke til med foundation kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2006 #10 Del Skrevet 16. november 2006 Du kan gå innom et parfymeri for mer hjelp, og be om prøver hvis du er usikker. de fleste gir bort foundation i små beger så du kan teste selv for man må prøve en foundation i ansiktet og ikke på hånda for å se om man liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #11 Del Skrevet 16. november 2006 Teint Idole Ultra er ikke oppstrammende; du er sikker på at du ikke mener Teint Renergie Lift? Teint Idole Ultra er en oljefri foundation av den typen som skal holde hele dagen, og passer best til blandingshud. Jeg har testet den selv til min tørre hud, og den var OK, men i matteste laget. Photogenic finnes i flere utgaver, og den for tørr hud er veldig dekkende, hvis jeg ikke husker feil. Selv ville jeg kanskje testet Color ID. Men hva slags resultat vil du ha? dekkende? mindre dekkende? matt? ikke så matt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #12 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg vil ha perfekt og feilfri hud seriøst... må ha litt dekkende, men det må også se naturlig ut, vil ha glød og jevn hud. mattende er jeg ikke så fan av, for matt = ingen glød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2006 #13 Del Skrevet 16. november 2006 Jo, jeg blander sikert de to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #14 Del Skrevet 16. november 2006 Men med store porer er det samtidig lett for at en ikke-matt foundation vil framheve dette. Jeg ville gått og fått en prøve på Teint Idole Ultra, eventuelt enten Color ID eller Adaptive, og så testet ut hvordan du synes de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #15 Del Skrevet 16. november 2006 Men med store porer er det samtidig lett for at en ikke-matt foundation vil framheve dette. Jeg ville gått og fått en prøve på Teint Idole Ultra, eventuelt enten Color ID eller Adaptive, og så testet ut hvordan du synes de er. ← ok, da skal jeg gjøre det jeg. og denne photogenic!! Det som er så irriterende er at jeg aldri rekker butikken, så nå er jeg faktisk helt tom for foundation og har smurt inn hele trynet mitt med total cream finish fra kanebo. den synes jeg IKKE ser naturlig ut i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #16 Del Skrevet 16. november 2006 ok, da skal jeg gjøre det jeg. og denne photogenic!! Det som er så irriterende er at jeg aldri rekker butikken, så nå er jeg faktisk helt tom for foundation og har smurt inn hele trynet mitt med total cream finish fra kanebo. den synes jeg IKKE ser naturlig ut i hvert fall ← Cream Finish er jo ekstremt dekkende og veldig matt. Jeg bruker den bare flekkvis, som en concealer. Hvis du har anledning, burde du prøvd Liquid Foundation fra Make Up Store. Den tror jeg faktisk fyller alle dine krav. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med den, og den er ikke så veldig dyr, heller. Den er beregnet for normal/tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #17 Del Skrevet 16. november 2006 Cream Finish er jo ekstremt dekkende og veldig matt. Jeg bruker den bare flekkvis, som en concealer. Hvis du har anledning, burde du prøvd Liquid Foundation fra Make Up Store. Den tror jeg faktisk fyller alle dine krav. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med den, og den er ikke så veldig dyr, heller. Den er beregnet for normal/tørr hud. ← Men hvor er make up store egentlig? er det på nettet eller en butikk eller? aldri handla der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #18 Del Skrevet 16. november 2006 Men hvor er make up store egentlig? er det på nettet eller en butikk eller? aldri handla der jeg... ← Det er en egen butikk som fører sminke utviklet av svenske make up-artister. Adressen må du nok søke opp, men det finnes i hvertfall i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #19 Del Skrevet 16. november 2006 Color ID var min foundation of choice (eller en av dem da) før jeg gikk over til mineraler. Brukte farge nr. 3 som egentlig var alt for mørk til meg - vet jeg nå - men det var den som kom nærmest uten å gjøre med gulsotty. Syntes huden ble veldig fet og blank av den. Har kombo hud i utgangspunktet men med denne hjalp det ikke hvor mye jeg pudret - som ei lysende oljelampe. Et pluss at den har solfaktor selv om 8 ikke er nok - du må uansett bruke ekstra solfaktor på toppen og vips har du dobbelt opp til kjemikalier. Har du tørr hud funker den sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 16. november 2006 #20 Del Skrevet 16. november 2006 Slenger meg på denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå