Vestlandstausa Skrevet 2. februar 2003 #1 Del Skrevet 2. februar 2003 E der noken gode tips til kva en kan kjøpe i morgengave til sin tilkomande ektemann? Vestlandstausa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 min skal få lavo..! på morgenen skal han bare få overlevert bilder av den, da... Så skal den ligge å vente hjemme hos mine eller hans foreldre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinderella2003 Skrevet 3. februar 2003 #3 Del Skrevet 3. februar 2003 Men jeg må si at lavvo var en kjempeide! Jeg synes det er sååå vanskelig å finne på noe til sambo for hans interesse er tur og fisking og på det området er jeg heelt grønn. Skulle ønske han kunne stille med ønskeliste Hadde vært spennende å høre hva andre skal gi.. I fødselsgave (da vi fikk datteren vår) fikk jeg en nydelig klokke av sambo, så jeg skulle gjerne git ham noe, maen hva? Håper flere kommer med gode ideer, for lavo har han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 3. februar 2003 #4 Del Skrevet 3. februar 2003 Det eneste jeg kommer på er slipsnål. Det hadde jo blitt litt fint hvis en graverte noe på den eller noe sånt. Men han bruker jo dress ca 3 ganger i året, så det hadde det vært morsommere å finne noe han hadde mer glede av. Vil gjerne også ha tips.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 3. februar 2003 #5 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg ga min mann ett gourmet matlagingskurs på fem timer på en av byens bedre reatauranter - for TO :D ! Vi hadde en kjempefin opplevelse av både mat, vin og hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #6 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg skal ikke gifte meg, men her er et par tips; **kurs i noe han har hatt lyst til å prøve; f.eks paragliding, fallskjermhopping osv **en dag med kjøring på bilbane.. er ikke helt inneforstått med navna, men slike banebiler, veit du.. **kjøretimer på motorsykkel (for de få gutta der ute som ikke har m-lappen :o ) **en "fotballtur til England" eller lignende (dersom han er interessert i det).. (da kan jo du også bli med å shoppe.. ) Jeg vet at det er mange av dere som tenker at han må få noe som varer.. dermed en gjenstand.. Men husk at det er han som skal få gaven.. la det derfor være noe som gleder HAN! Og et minne for livet.. En start på ekteskapslivet han vil huske med stor glede.. det er et minne for livet.. Få gjerne tatt et bilde av han mens han gjør aktiviteten og heng det opp på kontor/soverom el. En opplevelses aktivitet vil minne han på hvor mye morro dere kan finne på sammen som gifte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. februar 2003 #7 Del Skrevet 4. februar 2003 Mannen min fikk gitar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. februar 2003 #8 Del Skrevet 4. februar 2003 Gitar var en kjempeide! Og det er vel ikke så dyrt heller? Jeg har lyst til å gi han noe skikkelig personlig, vet bare ikke hva enda! Kanskje en gitar, og en selvskreven kjærlighetserklæring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Februarbrud Skrevet 4. februar 2003 #9 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg skal gi bunad. Dvs. jeg kjøper alt sølvet + alt stoffet og så har jeg bestilt time til sydame i mars. Han ønsker seg det, så jeg håper han blir glad! " :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 4. februar 2003 #10 Del Skrevet 4. februar 2003 Mannen min fikk bellyboat. = en slags "badering" han sitter i når han fisker ute på fjellvann o.l Det falt i smak og han ble kjempeglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. februar 2003 #11 Del Skrevet 4. februar 2003 Lillen: Gitaren mannen min fikk kostet 4000,-, men du finner sikkert både billigere og dyrere. Det var i alle fall en vellykket gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 4. februar 2003 #12 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg arvet et gammelt lommeur av min oldefar som jeg vet min kjære har stor interesse for. Dette skal pusses opp og jeg skal få inngravert en liten hilsen i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. februar 2003 #13 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg fikk laget mansjettknapper (Enkle ovale) av et smykke som jeg har arvet fra min farmor. På disse fikk jeg gravert inn forbokstavene hans slik han skriver dem. (Tegnet dem av og tok med meg tegningen til gullsmeden). Jeg synes nemlig at skjorte, slips og mansjettknaper er veldig sexy... (Fortrinnsvis kombinert med en mørk dress ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Afrodite Skrevet 4. februar 2003 #14 Del Skrevet 4. februar 2003 OJ OJ OJ OJ!!! Her var det mange gode ideer. :D :D Forloveden min sto for aller förste gang på ski i julen,og det ble mye knall og fall, gule og blå merker, så jeg tror jeg skal gi ham ski, og et skikurs samt et weekendopphold på et höyfjellshotell el.l. hvor vi kan praktisere!! Jeg spurte om hva han syntes om å gå på ski.. han svarte "vondt". (Men han uttrykte at det IKKE var kjedelig. Han må bare läre det ordentlig. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #15 Del Skrevet 5. februar 2003 Samboeren min skal få dykkelappen! 02augustbrud2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2003 #16 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har et tips, som jeg selv ordnet til min mann. I god tid før bryllupet fant jeg ei som malte et bilde av oss i størrelse 50*60. Det henger nå på veggen vår hjemme, og jeg synes det er et kjempekoselig minne. Kanskje en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ine2 - ikke innlogget Skrevet 13. februar 2003 #17 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg ga faktisk noe så kjedelig som mansjettknapper som han fikk på bryllupsdagen vår, og ikke morgenen etter. Men hos oss sto det litt på penger, siden vi valgte å blåse alle pengene våre på bryllupsreise :D Men mansjettknappene falt virkelig i smak og han bar de på dagen vår. Før har jeg kjøpt slipsnål i samme. Og på valentines dag skal han få skjorte som han kan bruke begge deler samtidig... litt kjedelig men jeg vet han liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå