Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare trenger litt råd og erfaringer her! Jeg har så lyst å bli blond :sur: men vet ikke hvordan resultatet vil bli siden jeg hr ''gullfarget'' hår... Det er ikke oransje eller rødt, mer gull/kobber.... noen striper kan til og emd se blonde ut av og til, men sikkert bare ønsketenking.. :( Er det noen som har peiling på dette?

Men nå har jeg da ganske mye gammel, mørk farge i håret, så jeg må vel kanskje ta en avfargin eller to også...

Men visst jeg tar sånn sølvvask etter bleking, vil det hjelpe da?

Masse spørsmål, men lurer også på mye ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått til frisør jeg da. har sett så mange eksempler på mislykkede blondiner at jeg for alt i verden ikke hadde ønskt å bli slik :overrasket:

Skrevet
Ville gått til frisør jeg da. har sett så mange eksempler på mislykkede blondiner at jeg for alt i verden ikke hadde ønskt å bli slik :overrasket:

Hehe, ja jeg tenkte å gå til frisør :) må det, men ville bare ha litt info før jeg tok turen ;)

Skrevet

å bleike håret sliter veldig da. Gå innom en frisør salong og spør da vel :)

Skrevet

Det høres ut som du har veldig fin farge allerede da. Har ei i familien som høres ut som hun har samme fargen, og hun passer mye bedre med den fargen enn den platina-blonde hun har nå. Hun er litt fjortis, så hun vokser det forhåpentligvis av seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...