Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg leste artikkelen om her inne på forumet, om å bli julebordets dronning Og leste at det var lurt å legge litt penger i en hold-in strømpebukse. Noen som har noen merker de kan anbefale, og hvilken pris snakker vi om her? Funker ikke H&M liksom?
Titta Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Til vanlig kjøper jeg Lindex sine, du har mange varianter av hold-in. Synes egentlig de fungerer ganske greit. Men skal jeg på fin fest så kjøper jeg ofte på Cubus. Husker ikke hva merket heter, men der har de hvertfall noen hold-in som koster rundt 200,- (har sett det merket på strømpebutikker også). Selve strømpen der er litt finere enn Lindex sine. Min erfaring er hvertfall at de strømpene med mest hold-in på Lindex er ganske så matte, og hvertfall til fin fest vil jeg ha noen med litt mer glans i.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Cubus sine fikk best i test i kamille el annet blad så jeg.
Little sister Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Oroblu (slik det skrives?) har kjempegode strømpebukser, de koster rundt 200 og fåes kjøpt bla på cubus Er disse som kommer best i test år etter år. Jeg har kjøpt en slik "hold in boxer" fra oroblu som jeg tar under en vanlig billig strømpebukse, eller den alene.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 men er det plass til å spise og drikke da når man har en slik stram truse?
Eliza Doalot Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg har kjøpt en slik "hold in boxer" fra oroblu som jeg tar under en vanlig billig strømpebukse, eller den alene. ← Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den, kunne tenkt meg en sånn nemlig...?
Little sister Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Kjøpte min på cuubus, av merket oroblu. Dette merket finnes flere plasser, men i allefall på cubus. Måtte betale 199 kr.
tuji Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Glem hold-in strømpebukse, kjøp heller en sånn truse. De går langt opp, og funker fett. Du får dem på undertøysbutikk til under 200 kroner. De fra Abecita er gode. Må det hardere skyts til, finnes det panties som går fra over kneet og til under puppen. Høres kanskje dramatisk ut, men noen ganger må det til. Grunnen til at de er så lange, er at det ikke skal bli noen valker noe sted (sånn som det blir med hold-in-strømpebukse). Jeg betalte under 300 kroner for min, og den er uunnværlig under selskapskjole!
Vannkvinne Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Hvordan er oroblu sin i størrelsen. Hold-in strømpebuksene som jeg har prøvd, er jo ganske små.
Little sister Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Ja de er knøttsmå i str, så jeg kjøpte den største..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå