Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dette er saken: Jeg har brukt et utall forskjellige parfymer og aldri fått tilbakemelding på at det lukter godt. Ergo så føler jeg ikke at jeg har funnet en parfyme som passer til meg. ( jeg sprayer meg ikke ned, bruker kun en spray på halsen og kanskje en på håndleddet ) Under finner dere "arsenalet" mitt og som jeg veksler på å bruke.

Chanell Alure : Syntes den luktet helt fantastisk på huden i parfymeriet. Ingen som har kommentert den siden.

Gucci: Den eldste og firkantet røde. Lukter godt på andre men jeg får ingen komentarer.

Burburry London Weekend : Kjøpte denne etter anbefaling på parfymeriet og brukte den da jeg giftet meg. Ikke en kjeft som komenterte at den luktet godt hverken da eller senere.

Hiris fra Hermes: Tidenes beste parfyme spør du meg men neida. Ingen som har bemerket den heller.

Ralph : Ingen kommentarer

Boucheron : Samtlige av typene men neida! Ennå Boucheron Japhure Safir mener jeg selv lukter godt..på meg...( usikker som faen )

White Dimonds, E.Arden: KLassisk god parfyme som lukter godt på ei venninne av meg men den kjente jeg selv at luktet stramt på meg. Er derfor gitt bort.

C.Dior Addicted: Gud bedre å den luktet på meg. Rett i søpla

Ralph Loren Romance: Kattepiss.

JEg skal ut å kjøpe ny parfyme i morgen. HJELP MEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg hadde aldri brukt parfyme for noen andre enn meg selv..men hver sin smak. Jeg får ofte kommentarer på at jeg lukter godt, men jeg bruker mye parfyme..ikke for at det skal lukte for andre, men for at jeg liker og kjenne lukten selv. Men siden alle kjenner lukt fra meg anbefaler jeg deg og bruke mere, hehe..pøs på :sminkedokke:

Mine favoritter for tiden er; Fantasy (Britney Spears), Laura, Flowerbomb (V&R), Hypnotic poison og Coco mademoiselle (Chanel).

Skrevet

den beste parfymen med skikkelig WOW factor på meg er

* Euphoria fra Clavin Klein

* Escape fra C.K

* Anais Anais fra Cacharel

* DKNY Be Delicious (veldig rein duft, du lukter nyvaska :))

De tre øverste er veldig sofistikerte da.. jeg er litt damete av meg ;)

Skrevet

Det har da ikke noe å si om andre liker parfymen din eller ikke, så lenge du selv synes den er god? :klø: Uansett, to tips fra meg er Lolita Lempicka, og Chance fra Chanel.

Skrevet

å ja, chance fra chanel er himmelsk. har en liten tester av den som jeg bruker og får masse kompliment (som er ute etter ;))

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Euphoria fra Calvin Clein er nydelig. Eller liker jeg:

The one - Dolce&Gabbana

Hypnotic poison - Dior (har fått mange positive kommentarer når jeg har brukt den)

Dolce Vita - Dior

Vil bare føye til jeg ikke følger Lola83 sitt råd om å pøse på med parfyme, ingenting er vel verre enn å kjenne lukta av et menneske du gikk forbi for fem minutter siden.

Endret av KATTAstrofe
Skrevet

Jeg fikk også Euphoria fra Calvin Klein for noen uker siden, og var litt usikker på den siden den er ganske forskjellig fra parfymer jeg har brukt før, men nå synes jeg den er kjempegod, og jeg har fått masse komplimenter for den.

Gjest Deception
Skrevet

I mine øyne, hvis folk som ikke står veldig nær kan kjenne parfymen din, har du definitivt hatt på for mye. Og ikke noe er mindre sjarmerende enn akkurat dét.

Skrevet

Jeg bruker for tiden Angel Innocent (Thierry Mugler) til daglig og Lolita Lempika til fest. Samboeren min syns jeg lukter godt, ihvertfall! Ellers får jeg ikke parfyme-komplimenter, og jeg gir det heller ikke.

Skrevet

Til TS: skjønner hva du mener. Det er jo hyggelig å få kommentarer på at man lukter godt. Jeg får heller ikke det. :forvirret: I hvert fall sjeldent.

Vanskelig å komme med tips, er selv på leting etter den ultimate duften. Men jeg liker:

*Prada

*DKNY, eplekrukke

*Stella

Liker også noen av dine, som Burburry London Weekend og Allure.

Får vi høre hva det ble til da? ;)

Skrevet
Vanskelig å komme med tips, er selv på leting etter den ultimate duften. Men jeg liker:

*Prada

*DKNY, eplekrukke

*Stella

Dkny, eplekrukke = DKNY Be Delicious ;)

Skrevet

Sånn litt på siden:

Er du sikker på at det er parfymen det er noe galt med? Siden du aldri har fått tilbakemelding mener jeg?

Hadde du fått høre av og til at du luktet godt hadde jeg skjønt at du tenkte slik om de gangene ingen sa noe, men alle de der parfymene kan da ikke være dårlige på deg?

Jeg kjenner en del folk som jeg synes lukter uvanlig godt, og jeg har faktisk ikke sagt noe til dem...Det er ikke alltid slikt passer seg, i alle fall ikke på jobb.

Skrevet

Jeg ble veldig nysgjerrig på din Hiris fra Hermes... Den har ikke jeg prøvd ... Måtte jo inn på Basenotes å se litt da, bare positivt å lese om den der ...

Jeg får også sjelden kommentarer på parfymene mine, og det er kanskje like greit. Har ei venninne som stinker som et helt parfymeri - hun får stadig vekk kommentarer ...

Men det hender jeg får kommentarer hvis jeg gir noen en klem osv

Har fått mest positive tilbakemeldinger på:

-Black Cashmere fra Donna Karan

-Cashmere Mist fra Donna Karan

-Champs Elysees fra Guerlain

Ellers har jeg fått en prøve på den nye Prada Tendre, var også veldig god. Den er nok en duft som merkes ganske godt i terrenget vil jeg tro.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
Hehe.. Jeg hadde aldri brukt parfyme for noen andre enn meg selv..men hver sin smak. Jeg får ofte kommentarer på at jeg lukter godt, men jeg bruker mye parfyme..ikke for at det skal lukte for andre, men for at jeg liker og kjenne lukten selv. Men siden alle kjenner lukt fra meg anbefaler jeg deg og bruke mere, hehe..pøs på  :sminkedokke:

Mine favoritter for tiden er; Fantasy (Britney Spears), Laura, Flowerbomb (V&R), Hypnotic poison og Coco mademoiselle (Chanel).

Fantasy og v&r er noe av det verste kvalmende jeg har luktet!

men enig i coco mademoselle er god :)

Skrevet
Fantasy og v&r er noe av det verste kvalmende jeg har luktet!

men enig i coco mademoselle er god  :)

åh, coco mademoselle; snakk om å være kvalmende da.

brukte den et års tid, tok pause, og når jeg så lukta på den synes jeg den var helt grusom. jaja, tok i litt nå da. ;)

men alt forandrer seg; lukter og opplevelsen av den også.

Skrevet

Jeg får ofte komplimenter for Dior Addict fra både jenter og gutter, så synd du kastet den i søpla! :D

Ellers har Noa høstet masse godord fra andre, spesielt gutter, mens jenter har sagt de liker duften av Comptoir Sud Pacifique Vanille Coco (finnes ikke i Norge, men kjøpte min på eBay) -> men den er veldig søt da..

Har også Burberry Brit - som jeg liker godt selv, men få som har kommentert..og jeg har derimot aldri hørt noe om Anna Sui Baby Doll eller Chanel Chance som jeg også bruker..

Spent på hva du velger :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Gabriella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...