Kipa Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Noen som vet om et bra spisested i nærheten av Thalia, eller chateau neuf da. Ikke så langt fra...
Gjest Shoreh Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Det funnes jo haugevis, hva slags mat er du ute etter?
Kipa Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 (endret) en restaurant.. har du ikke noen bedre svar trenger du ikke svare... Jeg er overhodet ikke kjent der, og om jeg skrev noe dumt får jeg bare beklage. Noen som vet om en bra restaurant med god mat, god service osv..Ikke så stivt, men heller ikke mc'ern... et sted dere har vært og likte som kan anbefales. Vi er tre par som skal på teater og spise først..det er utrolig vanskelig å finne ut av dette uten å være kjent..har sittet og søkt leenge på nettet, men finner liksom ikke ut av det. Får jeg noen forslag er det enklere å se på hjemmesiden og bedømme da. Litt av poenget er også at det ikke skal være så langt å gå til teateret.. Endret 15. november 2006 av Kipa
Skravla Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Vil anbefale El Granada - spanskinspirert biffrestaurant. Ligger et par kvartaer unna - i samme gaten. http://www.elgranada.no/
Kipa Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Tusen takk, så spennende ut! Flere tips?
Frk. Stella Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg er heller ikke spesielt kjent i området, ender derfor alltid på El Granada - men det er et knallsted, kan ABSOLUTT anbefales!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå