Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest trist samboer...
Skrevet
:grine: vel jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg har samboer og vi har bodd sammen i nesten 2 år...Da jeg møtte han falt jeg pladask-han var den første som sa : "JEG ELSKER DEG" til meg og inviterte meg for å bo sammen...Jeg er utlending og forlot landet mitt og familien min og kom til Norge pga han...For første gang i mitt liv følte jeg meg så lykkelig...Men det varte ikke lenge...Men en gang vi ble samboere viste han andre sider...Han prioriterte vennene sine og forsømte meg.Jeg hadde jo ingen her i Norge og var veldig alene og hadde bare han.Men han var bare med vennene sine mens jeg satt alene hjemme og ble lei meg.Hver gang jeg sa det til han ble han sur og sa at hvis jeg ikke aksepterte vennene hans så ville han kaste meg ut og gå i fra meg.Han sa det hver gang vi kranglet.Men det er ikke bare det.Han gidder ikke diskutere og blir sint ganske fort.Jeg har blitt deprimert men han istedet for å hjelpe meg blir sintere på meg og truer at han vil forlate meg.Og når vi krangler så hiver han meg på gulvet eller hiver ting mot meg eller knuser ting.Og så fikk jeg vite av noen venner at han var utro ,noe han nektet mange ganger.Men jeg tror han utnytter meg fordi jeg ikke har fast jobb og hvis det blir slutt så må jeg reise tilbake ,så lenge jeg ikke klarer å leve med så lite inntekt.Og det vil jeg ikke...Men poenget er at det vil bli jævlig uansett for meg...Jeg klarer ikke dette,jeg vil være lykkelig,er så deprimert.....Han var den eneste jeg noensinne har elsket.... :grine::grine:
Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Er det ikke bedre å flytte tilbake til der du bodde før om du evt. må det enn å bo sammen med en mann som ødelegger deg? Du kan ikke fortsette å ha det på denne måten, og det tror jeg du vet. Gå på sosialen om du er nødt til det, bare kom deg vekk!

Skrevet
:grine: vel jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg har samboer og vi har bodd sammen i nesten 2 år...Men poenget er at det vil bli jævlig uansett for meg...Jeg klarer ikke dette,jeg vil være lykkelig,er så deprimert.....Han var den eneste jeg noensinne har elsket.... :grine:  :grine:

:klem:

Jeg har det ikke helt som deg, men er i samme båt når det gjelder å gå eller fortsette å tro at ting kan bli bedre... Mulig vi bare må stålsette oss, enn så vondt det gjør.

Jeg er piss lei av å bli behandlet så dårlig. Tror han er for feig til å gjøre det slutt selv. Latterlig av en voksen mann!

Stå på! Tenker på deg!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...