Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting til jeg.

Er støpte negler med fransk manikyre "harry" eller er det pent synes du ?

Jeg har hatt slike negler snart ett år og er flink og etterfyller de ca 1 x i mnd.

Er usikker påom det er pent eller rett og slett harry. Hva mener du ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes egentlig det er litt harry.. Likte det kjempegodt før, men for min del har "glamour"modellene ødelagt dem! Tippene er altfor hvite! Mye finere med "naturlige" støpte neglere dvs dem uten kritthvite tipper, de er dødslekre såfremt de ikke blir for lange..

Skrevet

Hvor får man støpt på negler? hmm.. har lyst på sånn,er det dyrt?vil ikke ha for lange men så de ser normale ut,har bitt negler for lenge nå:P hehe

Skrevet

Jeg synes det er lekkert..har brukt i mange år..

Skrevet

det er pent så lenge det ikke er overdrevet. synes det ser bedre ut med de som har tatt hvit penn bak neglen og tegna på enn de som har hvitt på neglen, men det er en smaksak :)

Skrevet

*Men noen som vet om pris? og hvor? er d på hudpleier,frisører ellER? helt grønn på dette område se..

Skrevet

De har på hudpleiesalonger, neglesalonger og frisørsalonger. Pris varierer veldig, fra ca 600 til 800.

Skrevet

Hvilken type negler er det, er det akryl eller gele?

Skrevet (endret)
Hvilken type negler er det, er det akryl eller gele?

Det er akryl med fransk manikyr, jeg likte ikke gele. Jeg knakk de litt fort :sjenert:

Endret av Miracl3
Skrevet

Jeg synes det er fint, bare de ikke er for lange. Jeg kan ikke ha det dessverre, pga hygiene (jobber i helsevesenet).

Skrevet
Ok! 500 var billig. :)

Jeg vet :) Lette lenge før jeg fant en billig negledesigner som jeg er fornøyd med :)

Gjest Viren (utlogget)
Skrevet
Jeg vet :) Lette lenge før jeg fant en billig negledesigner som jeg er fornøyd med :)

Oh, kan man spørre hvem/hvor? :)

Skrevet

Hos min negledesigner betaler man 760 for første gangen, og 550 for oppfølging. Dette er gelenegler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...