Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hei Jeg brukte (som en millinon) andre Tresor i mine unge glansdager ( minst 10 år siden ) Saken er den at jeg luktet på den i TaxFreeshopen i helgen og det slo meg at jeg fortsatt liker lukten. Har brukt helt andre typer parfyme som Chanel Alure og Burburry de siste årene. Har kanskje lyst til å prøve Tresor igjen jeg. Hva synes DU om Tresor ?
Gjest Deception Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes den er altfor søt og påtrengende.
Rexina Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Synes den virker så sterk jeg. en liten dråpe og hele stedet lukter..
Lola83 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg liker den nye som har kommet..men ville ikke brukt den selv.
ashera Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Syns den er klissen, og den bringer tilbake feil bilder i hue fra overgangen mellom 80- og 90-tall. Fikk den til jul av bestefaren min på den tida, og den ble flittig brukt. Men nok er nok.
Drua Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Synes den lukter "dame over 50". Men ikke den verste
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg elsket den i tenårene, men sist jeg luktet på den så likte jeg den ikke.
Gjest bølla utlogget Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Dette er vel litt utenom men....kom til å tenke på parfymer som har vært "in". Husker dere Lou Lou? Den får nesa mi til å vrenge seg..... :
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Lou Lou ja ! ja er du gæærn den husker jeg Den luktet noe helt infernalskt!
Rexina Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Det er enkelte parfymer som er helt grusome og altfor sterke! For eks. Angel-parfymen. det er så mange som pøser på med masse, og det stinker jo milevis (selv om jeg liker lukta i små mengder) Uff, uff!
Parfumfreek Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Kanskje den passer veldig godt på deg. Synes du skal kjøpe den igjen! Jeg har aldri hatt den, for den passer ikke på meg. En kollega har den, og den er en av de få hun klarer å bruke. Hun får migrene av de fleste, men denne kan hun faktisk bruke
Gjest niomi Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Kanskje den passer veldig godt på deg. Synes du skal kjøpe den igjen! Jeg har aldri hatt den, for den passer ikke på meg. En kollega har den, og den er en av de få hun klarer å bruke. Hun får migrene av de fleste, men denne kan hun faktisk bruke ← Den lukter kjempegodt på ei venninne av meg, mens på meg lukter den bare helt forferdelig.
Gjest Turi Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Bruker den av og til, men bare når jeg skal være "voksen". Ikke parfymen for en tur på byen eller hverdag på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå