Gå til innhold

Hoteller i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i mai, og i den forbindelse kommer det del gjester fra utlandet. Når jeg har vært på bryllup i utlandet, har brudeparret som regel ordnet spesialrabatter på 2-3 hoteller i nærheten for gjestene. Er dette vanlig praksis også i Norge? Jeg ønsker ihvertfall å kunne legge ved informasjon om hyggelige hoteller, slik at gjestene slipper å bruke tid på å finne ut av det, og risikere å havne langt ute.

Bryllupsfesten skal være i Oslo sentrum, og jeg kunne tenke meg hoteller som ikke ligger så alt for langt ut (vil jo ikke at taxi hjem skal koste en formue). Har noen forslag til hoteller jeg kan kontakte? Tenkte å ha et litt billig et, og et litt finere. Skal sende ut invitasjoner i januar, hadde vi tenkt, og vil helst ha med informasjonen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle de store kjedene har hoteller i sentrum. Har ikke overnattet på noen, men det jeg har sett har sett veldig bra ut.

Det er jo f.eks. både gamle og nye (plaza) SAS hotellet, Royal Christiania og masse flere.

Du kan kanskje snakke med noen av disse. (Blir vel mer mellomklasse og veldig fine hoteller det da.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...