Gå til innhold

Clinique superpowder

stikkelsbær

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestillle superpowder på strawberrynet etter å ha hørt mye bra om det her inne, men er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge... (har prøvd å spørre etter det på parfymeri for å prøve på huden, men de jeg har vært innom hadde ikke, og nå begynner det å haste..)

Jeg har ganske vanlig nordisk hud tror jeg, ikke sånn kjempelys, men ikke akkurat veldig brun heller. Bruker nr. 03 av body shop sitt pudder, hvis noen har vært borti begge disse...

Noen som klarer å tipse meg om farge ut i fra dette? På forhånd takk :)

Endret av Rine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker 02 Matte Beige. Tror jeg er ganske lik som deg i huden, ikke helt lys - men ikke mørk på noen måte.

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske vanlig nordisk hud tror jeg, ikke sånn kjempelys, men ikke akkurat veldig brun heller. Bruker nr. 03 av body shop sitt pudder, hvis noen har vært borti begge disse...

Jeg tenkte å kjøpe pudderet til body shop. Anbefaler du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å kjøpe pudderet til body shop. Anbefaler du det?

Ja, jeg synes det er kjempebra. Det beste jeg har prøvd hittil, den fargen var ihvertfall riktig for meg og ga en veldig fin hud. Passe dekkende.

Har brukt det en god stund, derfor jeg har lyst til å prøve noe nytt, og superpowder er faktisk billigere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Jeg har ganske medium-lys hudtone, og har den fargen som heter matte honey.

Superpowder er mer dekkende enn pudderet til Body Shop, men det visste du kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg en nyanse lysere om du er usikker.. Bruk heller solpudder oppå om det blir for lyst. Vil også anbefale deg og bruke foundationen til Clinique under pudderet for en mer helhetlig look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Velg en nyanse lysere om du er usikker.. Bruk heller solpudder oppå om det blir for lyst. Vil også anbefale deg og bruke foundationen til Clinique under pudderet for en mer helhetlig look.

Superpowder er mer som en kompaktfoundation, så jeg ville ikke brukt foundation under, hvis du ikke er ute etter heldekkende maske-look. Men noen er jo det, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. er ikke ute etter maske-looken, bare så det er helt klart. Bruker vanligvis farget fuktighetskrem under. Jeg vet at superpowder er ganske dekkende, men får prøve meg litt frem tenker jeg. Kommer det ikke an på om man legger den med kost eller den svampen som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. er ikke ute etter maske-looken, bare så det er helt klart. Bruker vanligvis farget fuktighetskrem under. Jeg vet at superpowder er ganske dekkende, men får prøve meg litt frem tenker jeg. Kommer det ikke an på om man legger den med kost eller den svampen som følger med?

Kost fungerer ikke, du må bruke svamp. Det er mer kompakt foundation enn pudder, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superpowder er mer som en kompaktfoundation, så jeg ville ikke brukt foundation under, hvis du ikke er ute etter heldekkende maske-look. Men noen er jo det, også.

Stemmer det, jeg tenkte på det andre pudderet jeg..Det pressede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...