stikkelsbær Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Tenkte å bestillle superpowder på strawberrynet etter å ha hørt mye bra om det her inne, men er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge... (har prøvd å spørre etter det på parfymeri for å prøve på huden, men de jeg har vært innom hadde ikke, og nå begynner det å haste..) Jeg har ganske vanlig nordisk hud tror jeg, ikke sånn kjempelys, men ikke akkurat veldig brun heller. Bruker nr. 03 av body shop sitt pudder, hvis noen har vært borti begge disse... Noen som klarer å tipse meg om farge ut i fra dette? På forhånd takk Endret 15. november 2006 av Rine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2006 Oj, her gikk det litt fort i svingene gitt. Det er Clinique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg bruker 02 Matte Beige. Tror jeg er ganske lik som deg i huden, ikke helt lys - men ikke mørk på noen måte. Endret 15. november 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 15. november 2006 #5 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har ganske vanlig nordisk hud tror jeg, ikke sånn kjempelys, men ikke akkurat veldig brun heller. Bruker nr. 03 av body shop sitt pudder, hvis noen har vært borti begge disse... ← Jeg tenkte å kjøpe pudderet til body shop. Anbefaler du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 15. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg tenkte å kjøpe pudderet til body shop. Anbefaler du det? ← Ja, jeg synes det er kjempebra. Det beste jeg har prøvd hittil, den fargen var ihvertfall riktig for meg og ga en veldig fin hud. Passe dekkende. Har brukt det en god stund, derfor jeg har lyst til å prøve noe nytt, og superpowder er faktisk billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 15. november 2006 #7 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har ganske medium-lys hudtone, og har den fargen som heter matte honey. Superpowder er mer dekkende enn pudderet til Body Shop, men det visste du kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 15. november 2006 #8 Del Skrevet 15. november 2006 Hadde du face bace eller pressed face powder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 15. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 15. november 2006 Pressed face powder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 15. november 2006 #10 Del Skrevet 15. november 2006 Velg en nyanse lysere om du er usikker.. Bruk heller solpudder oppå om det blir for lyst. Vil også anbefale deg og bruke foundationen til Clinique under pudderet for en mer helhetlig look. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #11 Del Skrevet 16. november 2006 Velg en nyanse lysere om du er usikker.. Bruk heller solpudder oppå om det blir for lyst. Vil også anbefale deg og bruke foundationen til Clinique under pudderet for en mer helhetlig look. ← Superpowder er mer som en kompaktfoundation, så jeg ville ikke brukt foundation under, hvis du ikke er ute etter heldekkende maske-look. Men noen er jo det, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 16. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 16. november 2006 Hehe.. er ikke ute etter maske-looken, bare så det er helt klart. Bruker vanligvis farget fuktighetskrem under. Jeg vet at superpowder er ganske dekkende, men får prøve meg litt frem tenker jeg. Kommer det ikke an på om man legger den med kost eller den svampen som følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. november 2006 #13 Del Skrevet 16. november 2006 Hehe.. er ikke ute etter maske-looken, bare så det er helt klart. Bruker vanligvis farget fuktighetskrem under. Jeg vet at superpowder er ganske dekkende, men får prøve meg litt frem tenker jeg. Kommer det ikke an på om man legger den med kost eller den svampen som følger med? ← Kost fungerer ikke, du må bruke svamp. Det er mer kompakt foundation enn pudder, på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 17. november 2006 #14 Del Skrevet 17. november 2006 Superpowder er mer som en kompaktfoundation, så jeg ville ikke brukt foundation under, hvis du ikke er ute etter heldekkende maske-look. Men noen er jo det, også. ← Stemmer det, jeg tenkte på det andre pudderet jeg..Det pressede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå