Gifteklar:) Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hvilken type smykker er finest til en stroppeløs kjole? Skal ha kjole nr 705 på denne siden: http://www.benjaminroberts.co.uk/satin3.htm
Gjest Blanca Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes halsgropsmykker er finest til stroppeløse kjoler.
Leyla77 Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Nydelig kjole :-D Skal også ha stoppeløs kjole, hadde faktisk ikke tenkt på at det hadde noe å si på smykket. Har planer om å bruke noe jeg har arvet og det er faktisk halsgrop-smykke.
Sunbird Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg har også stroppeløs kjole. Men har to smykker å velge mellom,ett halsgrop smykke og ett litt lengre. Tenkte å ta de med begge to neste gang jeg skal prøve kjolen min. Tror jeg må prøve de sammen med kjolen før jeg klarer å bestemme meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Det kan også være fint med et smykke som sitter tett i halsen, og som har noe som henger litt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå