Gjest Sumiko Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 (endret) (klar over at parfyme lukter forskjellig fra person til person) Tenker da på en mann av den litt barske og maskuline typen, om noen skjønner hva jeg mener. Ser også etter det samme til en helt ung gutt (16 år) Endret 15. november 2006 av Sumiko
Supraspinatus Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Anbefaler Biotherm homme day control. Lukter ganske nøytralt, og passer derfor på alltid, til og med når man bruker parfyme I tillegg hindrer den svette.
Rexina Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Den beste parfymen jeg vet om er en som heter "elements aqua" fra hugo boss, den er helt nydelig. kjøpte den til en kjæreste da jeg var 16 (nå er jeg 18) I tillegg har broren min på 14 den samme og han elsker den Til en maskulin gutt/mann ville jeg prøvd ralph laurent polo blue. denne er maskulin og sexy synes jeg.
Ginen Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hugo Boss er de(n) beste parfymene som finnes! Typen bruker bare den grå varianten (av deo, husker ikke typen), lukter herlig.
Rexina Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Georgio Armani bruker pappa. den er veldig god ja, men det er kanskje fordi han har brukt den i alle år at jeg har et speielt forhold til den da
Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Hugo Boss er alltid bra, men jeg kan også anbefale Magnetism by Escada!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå