Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.asos.com/Studd-For-Asos-Diamant...126809&cid=2631

Synst denne kjolen er nydelig i lilla! Men vet ikke om den blir seendes for vulgær ut på meg, da jeg er litt fyldigere enn den modellen der........

Har timeglassfigur, men det som bekymrer meg er om det blir for dyp utringing, bruker 80C i BH- str. Trenger i grunnen bare litt syns pungt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den var skikkelig nydelig. har også timeglassfigur og 80C i bh. Og sånne kjoler er alltid fine :)

Skrevet

Veldig fin! Hvis du er veldig "fyldig" oppe er det kanskje noe å tenke på at denne kjolen ikke markerer livet (altså timeglassfiguren) og man kan virke kraftigere enn det man egentlig er. Tror jeg da? (Men 80 C er kanskje ikke spesielt stort.)

Skrevet

Jeg syns den kjolen ser ut som den bør sitte på en veldig slank person.

Skrevet

Den var veldig fin! Likte den både i lilla og rød, synes ikke den var så fin i sort. Tror heller ikke man må være så tynn som den modellen for å ha en slik kjole.

Skrevet

Jeg synes man bør være skikkelig tynn for å se bra ut med penkjole med bar rygg. Dessuten tror jeg ikke den passer så godt til 80C, nei... Det blir fort veldig puppete, og en BH lar seg nok ikke dekke til av stoffet.

Skrevet

Synd så si det, men emperieliv er DØDEN for alle som ikke er kjempetynne. Okey, litt mindre dramatisk: jeg ville ikke kjøpt den kjolen. Emperieliv gir ofte illusjonen av mer mage enn man har, og hvem vil det :)

Gjest synseren
Skrevet

Kjolen var søt og kropp har du, så hvorfor ikke kjøpe den hvis du liker den.

Skrevet

Denne tipper jeg kun ser OK ut på "beinrangler". Tror nok de fleste med litt former vil se litt "billige" ut..

Skrevet

Kjempefin kjole, men tror kanskje den er finest på de som ikke har så mye former..

Skrevet

Har kommet fram til ikke å kjøpe den, da jeg også tror at den er penere på tynnere folk. Litt mye penger å bruke på en kjole om det er bare kanskje at jeg kommer til å bruke den, eller se pen ut i den. Men synst fortsatt den er kjempe fin da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...